Toon posts:

Bios dood ... of iets anders ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Gisteren uiteindelijk een werkend mainbaord mee, niet de a7v133 maar een kt7a-raid. Werkte in eerste instantie prima thuis, maar een mislukte overklokactie geeft het bios alleen nog 4 lange pieptonen en zet vervolgens de pc uit. het is niet de cpu, want die is getest en werkt. het geheugen is het ook niet, dat is ook nog goed. iemand een idee wat er wel is ????

tnx

edit:

Uiteraard allemaal al geprobeerd. clear cmos jumper al een aantal maal omgezet, zonder resultaat. en de videokaart zit ook goed, alles zit er verder goed in.

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Ik heb ooit ook zoiets dergelijks gehad, toen zat mijn AGP kaart los in zijn slot. Daar al naar gekeken?

• phaedrus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 20:29
Ligt misschien aan instelling die niet kunnen werken.
Stroom eraf, erop en weer aanzetten, of de bios reset jumper op je mobo effe zetten.

Bios dood lijkt me onwaarschijnlijk als je niet je bios geflasht hebt (gaat echt niet vanzelf naar de klote).

Verwijderd

defect...

omruilen

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Ik heb eens gehoord dat de Abit KT7A niet opstart als hij onvoldoende/geen signaal krijgt van de FAN1 connector. Misschien is de fan op de proc kapot of gebruik je een fan met een molex stekker?

Goeie KT7 site:

http://www.icrontic.com/faqs/kt7faq/kt7faq.htm

sigloos