Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:28
Omdat er nog geen topic over is bij deze dan maar....

Het navizon ervaringen topic:

Navizon is een gratis programma waarmee je 2 dingen kan:

1. navigeren op wifipoints en gsm antennes
2. geld verdienen terwijl je autorijdt
Navizon is a software-only wireless positioning system that triangulates signals broadcasted from Wi-Fi access points and Cellular towers to help the users find their way in most major metropolitan areas worldwide.
The Navizon network is based on a collaborative database. Members with a GPS device can use Navizon to map the Wi-Fi and cellular landscape in their neighborhoods. Once they synchronize their data, it is made available to all the other users of the network. This way, users who don't have a GPS device can benefit from a positioning system. And it's free for personal use!
het idee om geld te verdienen is dat jij de punten logt voor de andere mensen, een must is dus een smartphone/PPC/PDA met wifi, gsm en GPS (al dan niet een externe ontvanger) Je krijgt punten voor elke gsm antenne / wifi accespoint die je logt. Bij 10.000 punten heb je 20 dollar verdiend.

Punten momenteel:
gsm antenne (1e ontdekker) 15 punten
gsm antenne (al ontdekt) 3 punten
Wifi acces point (1e ontdekker) 3 punten
Wifi acces point (al ontdekt) 1 punt

Persoonlijk dacht ik dat het heel wat is om op 10.000 punten te komen, maar na een uurtje rotterdam (moest er zijn) 1268 wifi points en 31 gsm masten gespot. Nu 3 ritten later heb ik mijn eerste 20 dollar binnen...

Het is geen vetpot, maar toch een leuke bijverdienste!

momenteel support navizon de volgende besturingssystemen zover ik weet:

symbian
WM5/6
Iphone

hieronder de links om aan te melden:

aanmelden

faq

graag dit topic gebruiken om de ervaringen verder te discussieren.

Refer-URLs zijn idd niet toegestaan; zie ook Het algemeen beleid #spam

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 29-02-2008 19:35 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Even een update voor alle mensen die twijfelen of er geen adder onder het gras zit, Nee

Zojuist wederom een betaling ontvangen van 20 dollar en ondertussen heeft het al 40 dollar opgeleverd zonder er iets voor hoeven te doen (ja je GPS en wifi aanzetten)
Betalingsgegevens

Bedrag:
$19,60 USD

Transactiegegevens:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Onderwerp:
Rewards Payment from Navizon

Aangepaste opmerking:
Navizon Rewards Payment
Helaas nu niet in een drukke stad meer, maar zodra ik weer naar nederland kom ga ik maar eens wat fietsen door rotterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je dagelijks langs een WiFi of cell komt, wordt die dan iedere keer mee geteld? Ik vermoed van niet, maar de site meldt er niets over.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
pven schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:17:
Als je dagelijks langs een WiFi of cell komt, wordt die dan iedere keer mee geteld? Ik vermoed van niet, maar de site meldt er niets over.
Helaas niet nee, alles wat je in kaart heb gebracht telt geen 2e keer meer mee. maar zeker in de grote steden pakte ik elke keer weer zat nieuwe mee...

buiten de grote steden en mensen die niet veel reizen of elke dag hetzelfde reizen zal het niet echt rendabel zijn.

werk zelf bij de marine en als ik bv 4 maanden wegga ben ik elk weekend ergens anders, verheug me er nu al op :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Helaas is de vergoeding wat lager geworden: geen 20 USD meer maar 15 USD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sinds 10 oktober is de vergoeding nog maar 10 USD, schiet niet echt op zo.

Inmiddels heb ik diverse keren geld uitgekeerd gekregen (via PayPal). Nu het keer-op-keer minder wordt, vind ik het niet echt interessant meer. Het is makkelijk verdienen, maar het kost steeds meer tijd om iets te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De laatste week heb ik het idee dat mijn uploads helemaal niet meer worden verwerkt. Het lijkt dat dit een stille dood gaat sterven; jammer, want ik heb er vrij makkelijk toch ongeveer 100 USD aan verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Werkt dit bij jullie nog? Sinds ik van een N95 over ben naar een E71 heb ik geen sync/upload-button meer. :S

Op de site kan ik er helemaal niets over vinden, behalve dan dat ik nog wel in kan loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Er zijn in de tussen tijd al wel weer wat nieuwe versie uit.

Misschien dat het daar in opgelost is?

--

Trouwens vergoeding is al tijdje verhoogt naar $15

[ Voor 52% gewijzigd door Turbo_boy op 14-04-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Inmiddels draai ik Android, aldaar krijg ik het in eerste instantie ook niet werkend. In de appstore heb ik Navizon gevonden en geïnstalleerd. Starten lukt me, maar de GPSfix blijft op false staan. Ook als ik GPS aan heb staan. Heeft iemand dit werkend onder Android?

Omdat ik hier in het verleden 12 rewards mee heb behaald (en dus minsten 120 USD bijgeschreven heb gekregen) wil ik dit toch blijven gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik heb dit programma gisteren geïnstalleerd. Maar dit werkt op mijn HTC Desire gewoon. Moet wel handmatig de Wifi en GPS aanzetten. Het programma schakelt dit elke keer uit zodra ik de service ga draaien. Irritant, maar met tasker wel te omzeilen. Het is wel lang wachten op een GPS fix.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
*kick*

Sinds een paar weken kan ik niet meer uploaden naar Navizon. Meer mensen die hier last van hebben? Door de jaren heen heb ik ruim 200 USD opgehaald, is toch een leuk meevallertje.

Pagina: 1