DC++ Download probleem [help]

Pagina: 1
Acties:

• jxerot
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-09-2025
hallo,

Ik heb een probleem met dc++.
wat het geval is. is dat als ik dc++ opstart hij begint met downloaden 80kbs en dan direct naar beneden gaat naar de 40kbs tot de 0. En dan vlieg mijn internet eraf.
Ik had eerder nooit dit probleem. (sinds my windows herinstallatie)
Volgens mij heb ik alles goed ingesteld. en mijn firewall op mijn windows is uit.
firewall in mijn router is ook uit. ik ben al wezen zoeken en downloaden met UPnP werkt ook niet zelfde probleem plus ik krijg dan een NAT fout.
Op het forum van dc++ zeiden ze dat ik naar mijn provider moest bellen om te vragen of ze P2P hadden geblocked. dat is ook niet het geval.

Heel graag hulp nodig.

Jesse, B

Paar screenshots voor de duidelijkheid:
http://www.jbakker.net/dcprobleem.jpg

• jxerot
niemand een idee?

• Emperor_
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03 10:15
Probeer eens je port forwarding uit te zetten. Aangezien upnp hetzelfde doet heb je dus dubbele "regels" in je modem/router staan. Voor de rest ziet alles er goed uit inderdaad. Eventueel kan je upnp uitzetten en alleen de port forwarding te gebruiken. Succes

• jxerot
heb ik bij de manieren al geprobeerd en dan weer 90kbs ---> 50 ---> 30 ---> 10 --->300bs ---> 0bs

snap er gewoon niks meer van :'( en vind echt jammer wat ik downloade veel met dc++

• dribibu
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08-2025
het kan ook misschien zijn dat het aan je provider ligt? Als het om torrents gaat doet bv. UPC moeilijk.

• jxerot
ja ik heb naar @home (mijn provider) gebeld. en ze zijden dat er niks met het internet was en ook niks geblockeerd word.

Verwijderd

Al geprobeerd een oudere versie van DC++ te gebruiken. Ik hoor regelmatig dat die nieuwere versies niet even stabiel en goed zijn.

• jxerot
ja ik weet ut maar dat is puur met downloaden van users die oude versie hebben maar ik zal het proberen idd goede tip ;) thnx

• dribibu
niet dat je er heel veel aan hebt, maar ik heb gister ook via @home nog zitten te DC++ en het werkte wel goed... succes in ieder geval :)

• jxerot
beter!!! ik heb nu connection via 0.699 versie.. ik heb gedownload..
nu nog Strong dc++ aan de praat krijgen want daar ging het om. was zo mooi daarmee dat je van meerdere users kon download.
Was wel ff schrikken :P begon download met 200 kbs toen naar benee maar gelukkig bleef hij hangen bij 60:D

(iemand nog andere versies?? die beter zijn ??)

[ Voor 29% gewijzigd door jxerot op 16-02-2008 00:03 ]

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-03 00:29

Bergen

Spellingscontroleur

dribibu schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:20:
Als het om torrents gaat doet bv. UPC moeilijk.
Waarom kan ik dan zonder problemen torrents van gigabytes groot zonder problemen binnenhalen? :?

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-03 09:54
Versie 0.674 moet je hebben; deze schijnt het meest stabiel te zijn.

• dribibu
Bergen schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 00:09:
[...]
Waarom kan ik dan zonder problemen torrents van gigabytes groot zonder problemen binnenhalen? :?
Geen idee, vertel het maar.

• jxerot
oke thanxx
Pagina: 1