Welke PCI ISDN kaart geeft de beste PING ?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Hoi, ik ben van een K7M naar een K7V moederbord gegaan en moet nu mijn ISA ISDN kaart missen :(

Ik heb er nu ff een low-budget pci ISDN kaartje ingeduwd maar de pingtijden in HL zijn om te huilen -> normaal 40/50 nu 70/100

Welke ISDN pci kaart geeft de beste pings?
waar kan ik testen van die dingen lezen ?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhmmm normaal gesproken boeit het echt voor je pingtijden geen meter welke kaart je hebt maar eerder welke verbinding je hebt (dus welke ISP).

Ik kan me eventueel voorstellen dat een lowbudget kaartje langzamer is maar dubbel zo langzaam? Daar geloof ik niks van...
Ennuh... jij merkt geen hout verschil tussen een ping van 40 en een van 80...

• Renkie
Beide met zelfde ISP -> Cistron
En als je 8 uur per dag online gamed dan merk je zeker het verschil tussen 40 en 80 ping

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:05

Robert

You have your answer..

als je 8 uur per dag online gamed ben je ziek in je hoofd.

get a life

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat heeft het er nu mee te maken dat je 8 uur per dag speelt?
8 uur per dag is inderdaad gewoon ZIEK... doe eens iets anders... Zoek het woord vriend eens op in het woordenboek ofzo..

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 23:38

C0nscious

Mysteryman.

OT:

Vind er nix zieks aan. Als je echt addicted aan een game bent en je bent lekker een paar dagen vrij, dan kan ik me best voorstellen dat je zo 8 uur op een dag speelt..

Ik niet hoor, hoogstens 3 uur DF2 ;)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 14:45
Je hebt wel zeker verschillende ping met verschillende isdn kaarten. In heb een hele tijd een wisecom isdn kaart gehad, nix mis mee zolang je maar niet ging gamen, in quake (1!) had ik pings van 100 tot 200, terwijl 50 tot 100 heel normaal was voor isdn. Heb nu een teles kaartje (ja een isa dus heb jij nix aan), daarmee kun je wel goed gamen, maar ik speel onderhand geen games meer ;)

Als pci kaart kun je wel een dynalink nemen, of een teles pci, of een eicon (duur maar errug goed).

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 09:58

admiral866

The King Personality Disorder

erh, 8uur gamen is ziek?>

Ok elke dag wel.
Maar als je nu weekends een (lan)feest oid hebt.
Afgelopen weekend van 11.00 tot 6.45 gegamed.. Toen ff slapen en toen na 4 uur weer verder..

Vet gaaf..

Maargoed, verder vrij onnodig deze post. Ik wou ff bijsteunen dat het niet echt raar is om een keer flink lang te gamen.. :)

• Renkie
Iemand een url van een isdn kaart test?

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-05 22:23
RENK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:P
neem ASUS kaart, is in NL te koop en ik pingde 23 op tex zn server :D
Pagina: 1