Philips 3801 en overbranden mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
'K heb het topic al eens eerder geopend, maar geen reacties gehad. Nog maar eens een poging.

Is het mogelijk om met deze brander over te branden? Het is me in het verleden wel gelukt met fireburner voor iso's. Mijn huidige nero versie 5.1.3.8 ofzo geeft in ieder geval constant aan dat er te weinig ruimte op de cd is. Met CDRwin kan ik alleen cue en bin-bestanden branden, geen divx helaas. Ik bedoel, 715 meg op een 700 meg cd moet toch lukken.
Kortom, heeft iemand hier ervaring mee en welke software moet ik gebruiken om een data-cd te kunnen overbranden op de philips 3801?

• RgR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 12:52

RgR

Hmmm, ik vraag me af of dit gaat lukken. Philips wijkt, omdat ze mede-uitvinder zijn van de cd, niet zo snel af van de officiele standaarden. Het duurde ook lang voor ze 80min cd's "accepteerden". Met mijn brander, de pcrw 8x4x32 (de nieuwste van Philips), is het niet mogelijk om over te branden, met welk programma dan ook: de cd writer (dus niet de software) geeft gewoon een foutmelding en spuugt het cd'tje weer uit. Zou bijzonder zijn als het bij een ouder model wel lukt.

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Heb toch met m'n ouwe fikkertje Pink Floyd's the Wall op 1 cd gekregen. Pak em beet 81.30 min. Lukte dus wel.
:?