Toon posts:

[Exch 2003] Formulier in centrale bibliotheek publiceren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig om in Outlook 2003 formulieren te ontwerpen. Deze heb ik nu klaar en staat in mijn persoonlijke formulierbibliotheek.

Nu wil ik deze naar de centrale bibliotheek zetten, zodat iedereen in de organisatie dit kan zien. Ik heb Exchange beheer rechten.

Zodra ik het formulier open en deze opnieuw wil publiceren, maar dan in de Centrale bibliotheek krijg ik de volgende melding:

Kan formulier niet publiceren vanwege een MAPI-fout. U hebt niet de juiste machtigingen voor deze map.

Het betreft een Exchange 2003 server welke op Windows Server 2003 draait. Ik heb het formulier in Outlook 2003 gemaakt en probeer ook via Outlook 2003 het formulier te publiceren.

Heb zelf alle rechten om van alles aan te passen op de Exchange server.

Heeft iemand misschien een oplossing?

Greetz

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 15:23
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:22:
Hallo,

Ik ben bezig om in Outlook 2003 formulieren te ontwerpen. Deze heb ik nu klaar en staat in mijn persoonlijke formulierbibliotheek.

Nu wil ik deze naar de centrale bibliotheek zetten, zodat iedereen in de organisatie dit kan zien. Ik heb Exchange beheer rechten.

Zodra ik het formulier open en deze opnieuw wil publiceren, maar dan in de Centrale bibliotheek krijg ik de volgende melding:

Kan formulier niet publiceren vanwege een MAPI-fout. U hebt niet de juiste machtigingen voor deze map.

Het betreft een Exchange 2003 server welke op Windows Server 2003 draait. Ik heb het formulier in Outlook 2003 gemaakt en probeer ook via Outlook 2003 het formulier te publiceren.

Heb zelf alle rechten om van alles aan te passen op de Exchange server.

Heeft iemand misschien een oplossing?

Greetz
Wat zecht al machtige Google en TechNet??

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
Gezocht, maar kan niet specifiek dit probleem vinden of iets wat erop lijkt!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 15:23
http://www.google.com/sea...API+error%22++premissions

Anyway. Je moet je zelf full rights geven op de public folder waar je de forms wilt plaatsen.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:30

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

even een oud topic gebruiken...

kzit ook wat te proberen met het publiceren van formulieren. kan dit in een combi van outlook 2003 client en exchange 2000 server?

want ik krijg ook een foutmelding:
"Kan formulier niet publiceren vanwege een MAPI-fout. De clientbewerking is mislukt"

ik heb alle rechten op de public folders, ben zelfs owner... iemand een idee?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Zelfde hier. Kan hem niet publiceren. Iemand enig idee?
Pagina: 1