Momenteel staat er een rare poll op de FP, het is een oude over de kerstcadeau's. Zou deze niet een keertje dicht moeten of wil T.net weten wat ze voor cadeau's moeten kopen voor de users volgend jaar?
Op Core en Life staat de poll nog wel, op Main staat inderdaad de poll over navigatie. Op Pro staat geen poll maar dat zal wel de bedoeling zijn gezien de doelgroep.
Precies.J.J.K. schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:11:
Op Core en Life staat de poll nog wel, op Main staat inderdaad de poll over navigatie. Op Pro staat geen poll maar dat zal wel de bedoeling zijn gezien de doelgroep.
Een screenie:
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ja, nu staat er helemaal geen poll in Core en Life.
Of was dat de bedoeling ook?
Of was dat de bedoeling ook?
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik heb geen idee wat mijn collegae bedacht hadden. Ik zal de topictitel wat opvrolijken om hun aandacht te trekken.
Bugje in het poll-systeem ontdekt waardoor een poll alleen in main komt en er bij de rest dus een oude polll wordt getoond. Wordt aan gewerkt.
Pagina: 1