Vanmiddag startte ik mijn computer opnieuw op en toen kreeg ik na het balkje van windows vista (laden van vista) geen beeld meer.
Aan het geluid te horen werkte alles wel, ik heb zelfs blind mijn wachtwoord in getypt en toen hoorde ik mijn computer gewoon laden en alles...
Toen heb ik mijn computer in veilige modus opgestart en werkte het beeld wel weer gewoon.
Drivers (Nvidia .25) eraf gegooid en toen gebruikte vista de windows drivers.
Opnieuw opgestart en alles werkte.
Maar toen ik de .25 weer opnieuw installeerde en boote werkte het beeld weer niet.
Heb ook .28 geprobeert maar werkt eveneens niet.
Hoe kan dit?
Want hij heeft het nu 2 maanden gewoon perfect gedaan, en heb niks geinstalled tussen de laatste en een na laatste boot waarvan je zou kunnen zeggen.. dat zou het kunnen zijn...
Systeem:
Mobo: Asus P5K-E WiFi
Videokaart: Asus EN8800GT 512MB
Geheugen: 4 GB
Harddrives: 2x 500GB Raid0
Beeldscherm: Acer AL2216W 22 inch Widescreen.
Als iemand een oplossing weet...
Aan het geluid te horen werkte alles wel, ik heb zelfs blind mijn wachtwoord in getypt en toen hoorde ik mijn computer gewoon laden en alles...
Toen heb ik mijn computer in veilige modus opgestart en werkte het beeld wel weer gewoon.
Drivers (Nvidia .25) eraf gegooid en toen gebruikte vista de windows drivers.
Opnieuw opgestart en alles werkte.
Maar toen ik de .25 weer opnieuw installeerde en boote werkte het beeld weer niet.
Heb ook .28 geprobeert maar werkt eveneens niet.
Hoe kan dit?
Want hij heeft het nu 2 maanden gewoon perfect gedaan, en heb niks geinstalled tussen de laatste en een na laatste boot waarvan je zou kunnen zeggen.. dat zou het kunnen zijn...
Systeem:
Mobo: Asus P5K-E WiFi
Videokaart: Asus EN8800GT 512MB
Geheugen: 4 GB
Harddrives: 2x 500GB Raid0
Beeldscherm: Acer AL2216W 22 inch Widescreen.
Als iemand een oplossing weet...