Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
kijk eens bij de review van de plextor 12/10/32, prima fikker, snel ,geen burn's meer, de reviews(3) staan ergens op tweakers.net
HHM, te duur, en volgens mij is dat een SCSI versie.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Als je een oude Plextor hebt zonder burn proof systeem dan kan je maar beter je systeem even met rust laten. Heb een plextor met burn proof. kan je wel gewoon door werken, maar her gaat dan wel langer duren voordat een cd gelukt is.
Ik heb een philips 3801 (ide), e ik heb nog maar erg weinig cd's verneukt (en niet een philips cd, die ik eigenlijk altijd gebruik).
Gewoon de computer met rust laten als ie aan het branden is, en goeie cd's (philips dus) dan kan er niks fout gaan.
Gewoon de computer met rust laten als ie aan het branden is, en goeie cd's (philips dus) dan kan er niks fout gaan.
Vroeger was het idd zo dat je echt gewoon NIKS meer kon doen bij een IDE-fikker, tegenwoordig zit er maar weinig verschil tussen IDE en SCSI.
Ik heb in mijn nieuwe bak ook gewoon voor een IDE gekozen en als ik een CD fik dan doe ik wel even 10 minuten niks... kan er ook weinig fout gaan..
Ik heb in mijn nieuwe bak ook gewoon voor een IDE gekozen en als ik een CD fik dan doe ik wel even 10 minuten niks... kan er ook weinig fout gaan..
Verwijderd
Ik heb een Plex Ide fikker en tot nu toe nog geen bad cd uitgekomen en dat op 8 speed burn...
6-Kid.
en ook ik doe geen dingen als ie aan het branden is.
Tis een Plextor 8/4/32A
6-Kid.
en ook ik doe geen dingen als ie aan het branden is.
Tis een Plextor 8/4/32A
Alhoewel je met de IDE drives en snelle PC's van vandaag de dag gewoon kunt doorwerken (natuurlijk niet iets heel zwaars zoals Q3) wacht ik toch ook altijd maar tot het CDtje klaar is.
Ik gebruik zelf een Sony CRX-100EP op mijn PIII-700@850.
Ik gebruik zelf een Sony CRX-100EP op mijn PIII-700@850.
Ik heb zelf een ricoh mp7060a 6 speed fikker (ide), zijn er 2 mislukt omdat ik probeerde te printen in de tussentijd, en nog een paar omdat windows een reboot nodig had. Verder speel ik gewoon mp3's af en internet ik lekker verder als ik aan het fikken ben...
hp8100i met 80min fix en gebruik een 32 meg rambuffer in nero en eigenlijk 100% gelukte cd's op eigen fouten na.
Verwijderd
mitsume 8x4x2 heeft wel wat rare ideeen af en toe, maar dat sins win2k eropstaat... denk dat dat er een beetje mee te maken heeft.. maar ach, staat mooi op je muur ..
mijn 4*4*16 cdwritertje van yamaha werkt ook perfect, ik internet gewoon enzo en kan ook nog wel progz opstarten zolang het niet te gek word...heb een celeron300 en 128mb (tot voor kort 64
) dus geen supersysteem
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Ik heb een A-open 6x4x24, en ik heb er absoluut geen klacht over, er is een keer een cd mislukt omdat m`n com al 4 dagen aan stond, ik aan het downen, icq`en, en aan het i-netten was. Het was eigenlijk meer een test; die ie dus niet doorstond 
Maar als je gewoon rustig aandoet fikt ie alle makkelijk,
Suc6
Maar als je gewoon rustig aandoet fikt ie alle makkelijk,
Suc6
Verwijderd
Ikzelf heb een Plector 12/10/32 IDE-Rewriter met Burnproof en als je aan het branden bent kan je alles doen. (TV kijken via PCTV Pro, Internetten met downloaden etc.). Alleen het verschil tussen 8 en 12 speed is er nauwelijks. Bij 12 speed is de buffer in no-time leeg, maar Burnproof doet wel zijn werk. Alles voutloos
Gaat dat burnproof systeem niet ten kosten van de kwaliteit?
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Je kunt zelf beslissen of je een CD wilt vern**ken of niet.
Zo heb ik een keer geprobeerd om:
- een 650MB MPG file naar m'n HDD te copien
- diezelfde HDD te defraggen
- UT te spelen (tegelijkertijd)
- een CD-R op 4X vanaf die HDD te fikken
En dat ging na 90% van de CD gemaakt te hebben fout. Ik schelden, want 't was allemaal SCSI, ik vond dat ie het maar moest doen
Zo heb ik een keer geprobeerd om:
- een 650MB MPG file naar m'n HDD te copien
- diezelfde HDD te defraggen
- UT te spelen (tegelijkertijd)
- een CD-R op 4X vanaf die HDD te fikken
En dat ging na 90% van de CD gemaakt te hebben fout. Ik schelden, want 't was allemaal SCSI, ik vond dat ie het maar moest doen
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Burnproof gaat niet ten koste van de kwaliteit, want de CD's voldoen gewoon aan de specs, zie
http://www.burn-proof.com /
http://www.burn-proof.com /
Branden met een F*CK Kl*TE G3 en een IDE brander:
van de 10 CD's gaan er 6 goed...
van de 10 CD's gaan er 6 goed...
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
HP8100i on-the-fly terwijl ik fijn andere dingen (surfen & MP3'en) aan het doen ben: 100 % goed.
Yep, bij mij ook !
Heb hier een Acer 8x4x32 (met 8Mb buffer), ben ik zeer tevreden over.
Ben ook altijd aan het surfen, met op de achtergrond een mp3-tje tijdens het branden (8X). Geen enkel probleem hier, werkt perfect.
Heb hier een Acer 8x4x32 (met 8Mb buffer), ben ik zeer tevreden over.
Ben ook altijd aan het surfen, met op de achtergrond een mp3-tje tijdens het branden (8X). Geen enkel probleem hier, werkt perfect.
PSN-id: Chrasher
Pagina: 1