Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Php] Mysql Connect - Verhuizen website

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website zojuist verhuisd. Het domein is actief onder de nieuwe webserver, alles is aangemaakt, de database is via phpmyadmin fysiek ge-export en de user is geupdate. Je zou zeggen dat dit voldoende zijn moet. Niet dus.
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user ' blaat'@'localhost' (using password: YES) in /home/gebruiker/blaat/blaat.php on line 3
Could not connect.
Het config bestand heb ik al aangepast en naar de nieuwe (database) waardes veranderd. Het schijnt niet te helpen.

Ook heb ik in het configbestand, alles naar de juiste values gezet. Het helpt niet.

Een domeinnaam verhuisd die onder de nieuwe server actief is. De complete directoryinhoud overgezet via FTP, en de juiste rights gegeven. Vervolgens de oude database ge-export, en geimporteerd waarbij PhpMyAdmin de oude user vervangen heeft met de nieuwe user. Ook de configfile aangepast, maar het werkt niet. Iemand nog tips?

Laat maar.. Iets met een typo @ linux webserver (uppercase) |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 16:45 ]

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Is je hostname wel juist? Sommige hosters gebruiken namelijk een MySQL server op een ander ip-adres.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:42:
Laat maar.. Iets met een typo @ linux webserver (uppercase) |:(
Kthnxbye :P

[ Voor 89% gewijzigd door RobIII op 11-02-2008 16:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.