Ik gebruik Outlook 2007 als mail client en dit bevalt goed, op 1 klein puntje na. Ik wil graag ELK mailtje dat ik verstuur ook BCC'en naar mijn gmail-adres. Dus standaard moet er in de BCC regel mijn emailadres komen te staan. Zie ik een optie over het hoofd, want volgens mij kan dit niet? Een zoektoch op Google leerde mij dit, maar ik gebruik 2007 en ik vind het geen mooie oplossing. Is zoiets niet standaard te doen?
Jajoh? Als ik smtp.gmail.com als uitgaande server gebruik, gaat er dan automatisch een copy in mijn gmail's sent-map?Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:22:
Gebruik anders gmail als uitgaande (smart)host, dan krijg je je mail vanzelf weer binnen
Maargoed, nu het volgende probleem. Ik zit hier op het netwerk van de universiteit, ik mag alleen maar 1 smtp server gebruiken
[ Voor 17% gewijzigd door smeerbartje op 11-02-2008 17:06 ]
-Kick-
Ik kan me toch haast niet voorstellen dat deze simpele functie niet standaard in Outlook 2007 zit?
Ik kan me toch haast niet voorstellen dat deze simpele functie niet standaard in Outlook 2007 zit?
Die werkt niet. Ik heb alle methoden geprobeerd, maar na een herstart van Outlook verschijnt er NIETS in het BCC veld; bij jullie wel?Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:23:
Wat is er mis met de code in de door jouw genoemde link ?
Verwijderd
werkt hier prima.
wordt ook niet direct zichtbaar, pas na knop verzenden wordt het toegevoegd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 19:30 ]
Ah oke... welke van de drie heb je gedaan? De bovenste?Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:25:
werkt hier prima.
Huh, ik heb het net geprobeerd met twee e-mailadressen, maar het lukt echt niet. Ze komen niet binnen! Wat doe je precies? Welke Outlook versie gebruik je? Ik hier 2007.
Na enige e-mail uitwisseling met Maui71 ben ik tot de conclusie gekomen dat de oplossingen uit de startpost bij mij niet werken. Geen van de drie welteverstaan. Er gebeurt gewoon niets anders dan normaal en de mail wordt niet verzonden naar het BCC adres, wel naar het normale "To" adres. Hebben jullie nog meer tips om een default BCC adres in te stellen?
En by the way, maui71, thanks!
En by the way, maui71, thanks!
offtopic:
Communicatie buiten het forum om kan ik natuurlijk niet verbieden en is soms erg handig, maar ik vind het jammer dat anderen zo niet kunnen leren van de desbetreffende tips
Trouwens nog even CSA => OFF.
Communicatie buiten het forum om kan ik natuurlijk niet verbieden en is soms erg handig, maar ik vind het jammer dat anderen zo niet kunnen leren van de desbetreffende tips
FWIW: IIRC werkte het ook onder OL2007 prima bij mij. Maar natuurlijk pas na het toevoegen van een digi handtekening aan de code.
[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 15-02-2008 10:38 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
De communicatie buiten het forum om was van een dermate niveau dat het niets toe zou voegen aan het forum, mijn vorige post is een goede samenvatting ervanF_J_K schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:34:
offtopic:
Communicatie buiten het forum om kan ik natuurlijk niet verbieden en is soms erg handig, maar ik vind het jammer dat anderen zo niet kunnen leren van de desbetreffende tips![]()
FWIW: IIRC werkte het ook onder OL2007 prima bij mij. Maar natuurlijk pas na het toevoegen van een digi handtekening aan de code.
Maaruuh, misschien heel stom, maar wat betekent "IIRC"??
Oeh.
F_J_K schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:34:
offtopic:
Communicatie buiten het forum om kan ik natuurlijk niet verbieden en is soms erg handig, maar ik vind het jammer dat anderen zo niet kunnen leren van de desbetreffende tips .. geel-mannetje-dat-tong-uitsteekt
Trouwens nog even CSA Client Software Algemeen => OFF Officesuites en -software.
FWIWFor What It's Worth: IIRC If I Recall Correctly werkte het ook onder OL2007 Microsoft Office Outlook 2007 prima bij mij. Maar natuurlijk pas na het toevoegen van een digi digitale handtekening aan de code broncode.
[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 15-02-2008 11:37 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1