Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem op mijn VIsta (64 bit) bussiness lukt het me niet op mijn
Windows Mobile apparaatcentrum te openen. Hij geeft dan een foutmelding "dat het niet werkt" :'(

Het heeft voorheen wel goed gewerkt maar heb het al een tijdje niet meer gebruikt.

ik maak op mijn systeem onder ander gebruik van

virtual pc (voor xp)
vista manager (onderhoud van vista)

ik noem deze programma's op de gok. wellicht heet iemand dit ooit meegemaakt.

wat ik heb geprobeerd. ik heb versie 6.1(voor 64 bit) van microsoft gdwnld en opnieuw install

bekijk het filmpje van mijn probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem , ik heb van alles geprobeerd maar het wil niet lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem dat de WMCD niet wilt opstarten is verholpen. Daarmee is blijkbaar mijn probleem niet verholpen. Ik heb het hele zooitje inclusief de updates van WMCD eraf gegooid en opgestart. Nu gebeurt er het volgende:

- Als ik WMCD opstart zonder mijn I600 (Samsung) erop aan te sluiten(via usb als via bluetooth). Gaat hij aan en zegt dat er geen apparaat verbonden is. Als ik hem dan vervolgens aansluit zie ik het groen circeltje even draaien en dit wordt dan een rood rondje met een kruis er doorheen. De handige melding die ik erbij krijg is "Fout" zucht..

- Als ik WMCD opstart met mijn I600 (Samsung) erop aangesloten (via usb als via bluetooth) dan krijg ik gelijk de melding "Fout" te zien.

wat ik heb geprobeerd:

- WMCD opnieuw install
- Beveileging (Norton) volledig van systeem af
- Samsung software deinstalleren(installeert zich zelf weer bij het aansluiten)
- soft reset (baterij eruit voor 20 sec)
- Hard reset van i600
- Firewall uit
- CMD /ipconfig krijg ik een 169.25.2.2 ip adres
- IP laten vernieuwen krijg ik hetzelfde ip adres
- Meerdere USB poorten geprobeerd. (op de computer zelf)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IK heb gisteren wm6 op mijn mobiel gegooit en krijg nu dus wel het apparaat centrum aan de praat tot op een zekere hoogte. hij verbindt hem nu wel maar ik kan hem niet instellen.

de melding luidt:

Er is een probleem met uw verbining. ik moet volgens deze melding opnieuw een verbining maken en het weer proberen maar dit biedt geen soelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een klein schopje (want ik kom er echt niet uit)

Opmerkingen.

- het valt mij op dat mijn Black Jack zich aanmeldt als gast (dat kan gewoon niet goed zijn)
- wedrom hard reset geprobeerd van toestel dat wilt niet werken.
- op Inet gelezen dat je sync relatie moet verwijderen (maar die is er niet).
- in het sync centrum zie ik wel bij relaties staan; Gast, SGH-i600 en verwisselbare schijf.
ik weet niet hoe ik deze kan verwijderen.

-- Als ik op gast klik gaat het WMDC open maar kan ik verder niets, dan krijg ik de foutmelding zoals eerder beschreven.
-- Als ik SGH-i600 aanklik dan krijg ik wel het knopje instellen te zien maar dan gaat Windows Media player open en dan wilt hij media bestanden gaan wisselen

- weer geprobeerd om WMDC te installen maar dat gaat ook niet

ik begin langzamerhand mijn haren uit mijn hoofd te plukken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ongeveer hetzelfde. Ik draai Viste Ultimate64. Mijn windows mobile is wel verbonden, maar ik kan hem niet instellen. De melding is dat 'er een probleem met de verbinding is' en dat ik het maar op de microsoft manier moet oplossen. (opnieuw proberen...). Wat ik ook doe... helaas.
Nou heb ik ergens gelezen dat het met SP1 te maken kan hebben. en dat kan ongeveer wel kloppen, want de problemen begonnen rond de tijd van de update. zeker weten doe ik dat niet.

ik blijf zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-12-2023
Heren,

Wat is de status? :) Ik zit met hetzelfde probleem. Heb deze opties ook allemaal al geprobeerd:

http://www.tipandtrick.net/2008/windows-mobile-device-cannot-connect-or-quickly-disconnect-or-drop-and-not-sync-with-vista-wmdc-activesync/

Misschien werkt het wel bij één van jullie!
Pagina: 1