Ik wil graag een batch bestand hebben wat een textdocument aanmaakt en daarna een ftp server start die een ander bestandje naar de ftp server koppieerd
Wat heb ik nu:
Een batch fle die een textdocument aanmaakt die de FTP server weer gebruikt om verbinding te maken.
Dit werkt uiteraard prima, Alleen nu wil ik het zo hebben/maken dat hij achter put de datum van vandaag weergeeft in het volgende formaat: 20081102 met wat tekst ervoor en erna. Kan dat in een BATCH file of moet ik dan met een "programmeertaal" aan de gang?
ter info:"
ftp client: movit freely
Wat heb ik nu:
Een batch fle die een textdocument aanmaakt die de FTP server weer gebruikt om verbinding te maken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Batchfle: @echo off >>c:/bestand.txt ECHO username echo password >>c:/ftp.txt ECHO passive >>c:/ftp.txt ECHO cd from_mf/APIP >>c:/ftp.txt ECHO put ?? /T >>c:/ftp.txt ECHO Connectie met FTP server wordt opgezet ftps -e:implicit -z ftp.server.adress 990 =s:ftp.txt |
Dit werkt uiteraard prima, Alleen nu wil ik het zo hebben/maken dat hij achter put de datum van vandaag weergeeft in het volgende formaat: 20081102 met wat tekst ervoor en erna. Kan dat in een BATCH file of moet ik dan met een "programmeertaal" aan de gang?
ter info:"
ftp client: movit freely
apt-get moo