[shop] Euromaxi aftersales

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dartbord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 11:36
Beste modjes, ik heb eigenlijk geen goed zicht of dit hier thuis hoort dus als het niet goed is mag hij weg.

Omdat er een tijdje terug verwarring was over wat er met Euromaxi ging gebeuren, dacht ik, misschien is dit mailtje wat ik kreeg handig om te laten zien.

Als dit al lang oud nieuws is, mijn welgemeende excuses, ook als het niet correct is / hier niet thuis hoort, mijn excuses.

Geacht klant,

Graag willen wij via deze weg al onze klanten bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen.
Omdat ons bedrijf is opgehouden te bestaan om bedrijfseconomische redenen, betekent dit dat de aftersales mogelijkheden via Euromaxi er ook niet meer zullen zijn.
Gelukkig hebben wij een ander bedrijf bereid gevonden de aftersales over te nemen.

YORCOM COMPUTERS B.V. te Vlaardingen neemt per direct de aftersales van Euromaxi over.

Producten die binnen de geldende garantietermijn defect raken kunnen dan ook bij Yorcom Computers BV worden aangeboden voor herstel of vervanging volgens de oorspronkelijke garantievoorwaarden.

Hoewel Yorcom uitdrukkelijk geen aansprakelijkheid overneemt voor zaken die via Euromaxi zijn aangeschaft zullen garantieclaims op gebruikelijke wijze worden afgehandeld.

Voor het indienen van garantieclaims is een speciaal webformulier ontwikkeld.
Ga voor meer informatie naar de website www.yorcom.nl/garantie/

Uiteraard is Yorcom Computers er niet alleen voor uw garantieafhandeling maar ook voor uw eventuele nieuwe aankopen. Kijkt u eens op www.yorcom.nl/aanbiedingen/ voor 2 top aanbiedingen om u een beetje een idee te krijgen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en u naar tevredenheid een oplossing te hebben geboden.

Met vriendelijk groet,

Euromaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er loopt al een topic over Euromaxi, en ook daar is al gemeld dat de garantie overgenomen wordt door Yorcom :)

Faillisement / Bedrijfsbeeindiging Euromaxi *

Dit topic is gesloten.