Hopelijk kan iemand mij helpen. Mijn Lacie schijf is gekoppeld geweest aan zowel Macs als PCs. Ik heb begrepen dat dit de oorzaak is dat de schijf nu niet meer door de PC herkend wordt. Wat kan ik hieraan doen?
Maar daarna niet nog een keer in de Mac? Is dit probleem bekend bij de fabrikant, zie website/manual?Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:16:
Hij is waarschijnlijk PC geformateerd gezien dat de eerste computer is waarmee ik gewerkt heb.
Een post is voldoende: Harde Schijf wordt niet herkend
[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 11-02-2008 14:19 ]
Aan het laatst werkende systeem hangen en formatteren naar FAT32...
Van de lacie site: "Wanneer de schijf in FAT32 staat zal dit werken op de meeste Macintosh systemen. U hoeft de structuur niet aan te passen wanneer u de schijf zowel op mac als pc gaat gebruiken."
Van de lacie site: "Wanneer de schijf in FAT32 staat zal dit werken op de meeste Macintosh systemen. U hoeft de structuur niet aan te passen wanneer u de schijf zowel op mac als pc gaat gebruiken."
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Ook. Hij heeft een aantal keren geswitched tussen Mac en PC. Ik had begrepen dat dit de oorzaak is dat hij nu niet meer herkend wordt. Meer mensen hebben last van dit probleem. Maar hoe kan ik het oplossen?
Wil je antwoord geven op mijn vraag in de eerdere post?Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:20:
Ook. Hij heeft een aantal keren geswitched tussen Mac en PC. Ik had begrepen dat dit de oorzaak is dat hij nu niet meer herkend wordt. Meer mensen hebben last van dit probleem. Maar hoe kan ik het oplossen?
1) Crossposting wordt op GoT niet op prijs gesteld Harde Schijf wordt niet herkend
2) met zo weinig info en inzet (antwoorden op vragen anderen) kunnen we sowieso niets.
2) met zo weinig info en inzet (antwoorden op vragen anderen) kunnen we sowieso niets.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()