Hallo allen,
Na veel pijn, ellende, vervangings-werkzaamheden en geprut is het me eindelijk gelukt, mijn systeempje zit in elkaar, als ik zo vrij mag zijn hieronder de specificaties:
WinXP Pro SP2 English (C:\Windows)
MEM = OCZ 2GB DDR2 PC6400 CL4 Dual Channel Kit Platinum XTC
GPU = Asus GeForce 8800GT (256Mb, PCI-E, HTDP) EN8800GT
CPU = AMD Athlon 64 X2 4000+ (2x 512KB, 400MHz, Boxed (Mja...boxed ja)
MOBO = M2N-MX DVI Socket AM2
PSU = 350W A-Class voeding
HDD = 1x IDE 7200RPM 120GB Samsung 1x SATA 320GB Samsung
CDD = NEC Brander geval
Graag wil ik mijn systeempje een extra zetje in de rug geven maar waar kan ik het beste beginnen, zowel het geheugen, als de GPU als de CPU kunnen overgeklokt worden maar waar begin ik als iemand die er niet zoveel ervaring in heeft.... waaruit haal ik relatief gezien de meeste prestatiewinst en wat is het makkelijkste om te doen?
Dank
Na veel pijn, ellende, vervangings-werkzaamheden en geprut is het me eindelijk gelukt, mijn systeempje zit in elkaar, als ik zo vrij mag zijn hieronder de specificaties:
WinXP Pro SP2 English (C:\Windows)
MEM = OCZ 2GB DDR2 PC6400 CL4 Dual Channel Kit Platinum XTC
GPU = Asus GeForce 8800GT (256Mb, PCI-E, HTDP) EN8800GT
CPU = AMD Athlon 64 X2 4000+ (2x 512KB, 400MHz, Boxed (Mja...boxed ja)
MOBO = M2N-MX DVI Socket AM2
PSU = 350W A-Class voeding
HDD = 1x IDE 7200RPM 120GB Samsung 1x SATA 320GB Samsung
CDD = NEC Brander geval
Graag wil ik mijn systeempje een extra zetje in de rug geven maar waar kan ik het beste beginnen, zowel het geheugen, als de GPU als de CPU kunnen overgeklokt worden maar waar begin ik als iemand die er niet zoveel ervaring in heeft.... waaruit haal ik relatief gezien de meeste prestatiewinst en wat is het makkelijkste om te doen?
Dank