Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!
[ Voor 47% gewijzigd door sig69 op 11-02-2008 12:49 ]
Dat moet je bevestigen ja.
http://www.mediacollege.c...ows/extension-change.html
[ Voor 46% gewijzigd door pinockio op 11-02-2008 12:50 ]
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Wat heeft dit trouwens met programmeren te maken ?
[ Voor 40% gewijzigd door mcdronkz op 11-02-2008 12:58 ]
Hij "werkt" toch ook niet meer? Het was eerst een textfile, dubbelclicken opent notepad. Daarna is het ineens geen textfile meer, en dubbelklikken opent notepad niet meer. Dus hij werkt niet meer. Dat hij in de andere interpretatie (als .bat dus) ook op een manier werkt doet er niet toe, Windows gaat niet eerst de inhoud van je bestand controleren. De waarschuwing is dat het mogelijk niet werkt. Als je 'm hernoemt naar .zip ga je de mist in, ookal is dat ook een bestandsextensie die windows kent.ivootjuh schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:48:
Ik wist niet zo zeer waar ik deze topic moest plaatsen, maar ik zit hier gewoon op een legale windows xp, alleen op de een of andere manier kan ik geen batch files maken, zodra ik hem wil veranderen naar een .bat geeft die aan of ik hem echt wil veranderen, en zo ja dat deze dan mogelijk niet meer werkt,
een bat file is toch gewoon een standaard van windows lijkt mij ?
groeten en alvast bedank Ivo
Heeft trouwens geen zak met programmeren te maken.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Waar hoort mijn topic?
Sowieso hoorde dit topic dan in Windows Clients
Neem even onze Registratievoorwaarden / korte FAQ door als je wil; dat scheelt voortaan slotjes
[ Voor 66% gewijzigd door RobIII op 11-02-2008 13:15 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()