PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Wireless USB gaat die afstand nooit kunnen overbruggen.Glashelder schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:43:
Weet iemand dat? Ik lees al berichten uit 2002 dat het er zou zijn, in 2005 zou het bijna klaar voor productie zijn. Maar ik kan nog nergens producten vinden met Wireless USB.
Ik heb namelijk boven een printer staan, en beneden een server. Wireless USB zou ideaal zijn om die twee te verbinden. Een printserver is geen optie.
Bij een programma op Discovery Science had iemand precies zo'n product als wat ik zoek. Maar als je zoekt vind je alleen maar wireless USB dongels..
WUSB zal de eerst komende jaren nog niet in Nederland komen, omdat je voor de freqentie die het gebruikt een licentie nodig hebt. Dus zolang die niet open gezet wordt, zal het nog wel even duren.
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Waarom is een printserver geen optie ?Glashelder schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:43:
Ik heb namelijk boven een printer staan, en beneden een server. Wireless USB zou ideaal zijn om die twee te verbinden. Een printserver is geen optie.
Daar zijn die dingen toch voor gemaakt ?
Abort, Retry, Quake ???
Omdat de printer in kwestie alleen CAPT (Canon Advanced Printer Technology) ondersteund. Dan kom je bij printservers uit de >250 euro kosten
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
misschien wireless printer overwegen bij volgende aankoop
verder klinkt WUSB wel tof.
en nog verder: kun je het niet importeren?
en nog verder: kun je het niet importeren?
you had me at EHLO
Verwijderd
kun je geen bluethooth dongle aan je printer en pc's hangen en daarmee werken? weet niet hoever die pc's en printer van elkaar afstaan maar bij mij in huis lukt het makkelijk 1 pc staat ( in een rechte lijn ) ongeveer 7 m van de printer en de andere pc 1 m maar die van 7m gaat wel door 2 muren en een plafond heen.
het werkt hier allemaal wel perfect
het werkt hier allemaal wel perfect
Wat ik tot nu toe heb gevonden:
Belkin F5U302ea
D-Link DUB-9240
D-Link DUB-2240 + DUB-1210
IOGEAR GUWH104
Y-E Data YD-300
waarbij ik alleen de Belkin kan vinden op Pricewatch: pricewatch: Belkin F5U302EA
Maar blijkbaar wel verkrijgbaar in Nederland, of is dat dat illegaal?
Belkin F5U302ea
D-Link DUB-9240
D-Link DUB-2240 + DUB-1210
IOGEAR GUWH104
Y-E Data YD-300
waarbij ik alleen de Belkin kan vinden op Pricewatch: pricewatch: Belkin F5U302EA
Maar blijkbaar wel verkrijgbaar in Nederland, of is dat dat illegaal?
Wireless printerserver? Een kastje als pricewatch: Linksys WPS54G (1x 100Mbps, 54Mbps, USB 2.0) lijkt me al vrij snel goedkoper dan WUSB, zeker gezien de 'nieuwigheid' ervan voorlopig.
Ik zoek zelf echt een wireless USB hub, voor in de woonkamer en niet voor de printer
Wie weet wat het bereik van zo'n wireless USB hub is?
He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.
30 feet had ik ergens gelezen (feet = ~30,5 cm)
Pagina: 1