[user]Hobbyistman

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-09 16:59
Allereerst, ik ken alle V&A voorwaarden wel, maar als ik dit soort dubieuze users zie heb toch het idee, is het niet verstandig dit soort personen te weren?
http://tweakers.net/aanbod/userstats/174032

Blijkbaar heeft de user totaal geen kaas gegeten van beetje normaal 2ehands onderdelen kopen en verkopen.

En dan als klap op de vuurpijl:
http://tweakers.net/aanbod/userstats/233413
Waar hij gegevens van iemand neer plempt terwijl het uiterst twijfelachtig is of dit gerechtvaardigd is.

Ik begrijp dat Tweakers in de voorwaarde vooral zichzelf beschermd, maar is er ook geen mogelijkheid voor Tweakers om een manier te bedenken waardoor het V&A gebruikt kan worden indien bv: gemiddeld V&A score over X add's onder de -1,x komt (zomaar een suggestie)

Wellicht ben ik overbezorgd maar V&A is toch voor veel mensen een plaats is waar integerriteit een belangrijk kenmerk is en dat graag zo willen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De usersurvey is aangepast. We gaan echter niet users weren omdat ze een negatieve survey hebben, de beslissing om te handelen met een dergelijke adverteerder mag de (ver)koper zelf beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:12

MsG

Forumzwerver

Als ik dit zo lees vraag ik me af of het wel goed is dat je enkel een survey mag plaatsen als er daadwerkelijk een koop is geweest. Volgens de regels moeten bijna alle min's van die user weggehaald worden, alleen zouden potentiele kopers en verkopers niet kunnen weten dat het handelen niet altijd goed gaat bij deze user.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het punt is dat er een concrete ervaring moet zijn. Om iemand een -2 te geven als geen reactie op e-mail komt, terwijl die net zo goed in een spamfilter kan blijven hangen is ook niet reeel. Een afgeronde transactie hoeft niet altijd voorwaarde te zijn voor een concrete ervaring, maar het is wel de richtlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:12

MsG

Forumzwerver

Ok, dus de huidige negatieve feedbacks van deze user voldoen wel aan de voorwaarden? Dan had ik het verkeerd begrepen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 16:09
Longbeard schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:10:
De usersurvey is aangepast. We gaan echter niet users weren omdat ze een negatieve survey hebben, de beslissing om te handelen met een dergelijke adverteerder mag de (ver)koper zelf beslissen.
en omdat ik dus besliste niet met hem te handelen heb ik een negatieve feedback 8)7 Ik had het geld de dag toen ik erachter kwam al het geld terug overgemaakt. Toen dit eindelijk door Hobbyistman bevestigd werd, heeft internetoplichting.nl naar tweakers een mail gestuurd echter is er nooit iets aan gedaan. De nieuwe koper en nu ook eigenaar heeft geen problemen:

Hoi Robert,
Laptop in prima staat ontvangen. Er zat nog wel een CD van je in. Wil je die terug?
De Laptop zag er boven verwachting goed uit. Duidelijk altijd zuinig op geweest!!!
Alles lijkt goed te werken. Alleen krijg ik mijn CardBus WiFi-kaart nog niet aan de gang. Maar dat gaat ook wel goed komen hoop ik. Ik geef je deze week nog ff een review op Fok.

Groet,

Rene

een paar dagen later:

Hoi Robert,
Druk, druk, druk. De WiFi-kaart werkt niet, maar dat ligt kennelijk aan de kaart: hij doet het ook in mijn (werk)laptop niet. De Armada is voor mijn vrouw… Een nieuwe Cardbus-WiFi-kaart is inmiddels via V&A onderweg!
Je positieve beoordeling komt eraan zodra ik tijd kan vinden om langer dan 2 seconden achter de PC te zitten!
Ik zal nog ff kijken wat voor CD het was, maar volgens mij stonden er wat testprogramma’s op, vermoedelijk om de Armada te testen.
Je hoort nog van me!

Groet,

Rene

(Op die cd stond o.a. pixeltest, die was ik er dus vergeten uit te halen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Paprika schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:53:
[...]

en omdat ik dus besliste niet met hem te handelen heb ik een negatieve feedback 8)7 Ik had het geld de dag toen ik erachter kwam al het geld terug overgemaakt. Toen dit eindelijk door Hobbyistman bevestigd werd, heeft internetoplichting.nl naar tweakers een mail gestuurd echter is er nooit iets aan gedaan. De nieuwe koper en nu ook eigenaar heeft geen problemen:
Er is mij niets bekend van een mail van internetoplichting.nl, er is in ieder geval geen mail van ze bij buyerszone[AT]t.net of pricewatch[AT]t.net binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 16:09
DM sent ;).
Pagina: 1