Titel dekt de lading zo'n beetje. Heb sinds kort een mooi 22" beeldscherm, maar als ik met de standaard snelheid van de muis van links naar rechts wil duurt het nogal. Daarom wil ik graag de snelheid wat hoger zetten. Dit gedaan te hebben, start ik de pc op en warempel, hij onthoudt het niet. Standaard instellingen zijn weer terug gezet. Erg irritant. Heb btw ook Logitech Setpoint 4.24.99.
(Instelling is te vinden in Configuratiescherm -> Muis -> Opties voor Aanwijzers -> Bewegingssnelheid)
Dus, wie weet een oplossing?
Deze link is speciaal voor een notebook en zou in zekere zin kunnen suggereren dat ik die Setpoint software moet verwijderen. Hoop dat het niet nodig is (ik gebruik een hoop functies van Setpoint) en beschouw het als laatste redmiddel
[XP] Muisinstellingen (touchpad) worden niet onthouden
(Instelling is te vinden in Configuratiescherm -> Muis -> Opties voor Aanwijzers -> Bewegingssnelheid)
Dus, wie weet een oplossing?
Deze link is speciaal voor een notebook en zou in zekere zin kunnen suggereren dat ik die Setpoint software moet verwijderen. Hoop dat het niet nodig is (ik gebruik een hoop functies van Setpoint) en beschouw het als laatste redmiddel
[XP] Muisinstellingen (touchpad) worden niet onthouden
[ Voor 26% gewijzigd door Atomius op 11-02-2008 10:34 ]