Omdat ik ten einde raad begin te raken besluit ik hier maar eens een gok te wagen. Als ik World Of Warcraft speel heb ik altijd slechte fps tijdens raids en als ik in Shattrah loop. Het rare is dat dit alleen gebeurt met WoW en niet met andere spellen. Ook is het vreemd dat mijn vader met een slechtere pc betere fps heeft met mijn wow installatie (over het netwerk). Ik heb al redelijk wat dingen geprobeerd namelijk,
- Complete format, geen verbetering.
- WoW opnieuw geinstalleerd, geen verbetering.
- Verschillende drivers geprobeerd.
- Verschillende setting binnen WoW geprobeerd, geen verandering, zowel laag als hoog blijft de fps gelijk.
- Memtest gedraaid, geen error's.
Systeem gegevens:
- Amd Athlon 64 3200+
- Asrock 939-Dual Sata 2 Moederbord
- 1,5 gig pc3200 Twinmos geheugen
- Sapphire ATI x1950xt videokaart, ik heb ook met de 2d/3d settings geklooit en met de fanspeed maar beide mocht niet baten.
Ik hoop dat jullie nog tips hebben, want ik blijf het vreemd vinden dat het alleen met WoW is, maar dezelfde WoW draait wel goed op mijn vaders pc. (Mijn broer heeft ook een x1950xt en ook dezelfde problemen.) Mijn vaders pc heeft een Nvidia Geforce 7600gt.
Als er nog meer informatie nodig is, moet je het gewoon even vragen.
- Complete format, geen verbetering.
- WoW opnieuw geinstalleerd, geen verbetering.
- Verschillende drivers geprobeerd.
- Verschillende setting binnen WoW geprobeerd, geen verandering, zowel laag als hoog blijft de fps gelijk.
- Memtest gedraaid, geen error's.
Systeem gegevens:
- Amd Athlon 64 3200+
- Asrock 939-Dual Sata 2 Moederbord
- 1,5 gig pc3200 Twinmos geheugen
- Sapphire ATI x1950xt videokaart, ik heb ook met de 2d/3d settings geklooit en met de fanspeed maar beide mocht niet baten.
Ik hoop dat jullie nog tips hebben, want ik blijf het vreemd vinden dat het alleen met WoW is, maar dezelfde WoW draait wel goed op mijn vaders pc. (Mijn broer heeft ook een x1950xt en ook dezelfde problemen.) Mijn vaders pc heeft een Nvidia Geforce 7600gt.
Als er nog meer informatie nodig is, moet je het gewoon even vragen.