[VISTA] IE7 crasht bij bezoek www.vi.nl

Pagina: 1
Acties:

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Telkens als ik de website www.vi.nl bezoek, crasht IE7.

Ik krijg de melding: "Internet Explorer werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoorhet programma niet meer goed werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is".

Het probleem rapport geeft het volgende weer:
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: APPCRASH
Naam van de toepassing: iexplore.exe
Versie van toepassing: 7.0.6000.16575
Tijdstempel van toepassing: 470c3339
Naam van foutmodule: kernel32.dll
Versie van foutmodule: 6.0.6000.16386
Tijdstempel van foutmodule: 4549bd80
Uitzonderingscode: 0eedfade
Uitzonderingsmarge: 0001b09e
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 8d13
Aanvullende informatie 2: cdca9b1d21d12b77d84f02df48e34311
Aanvullende informatie 3: 8d13
Aanvullende informatie 4: cdca9b1d21d12b77d84f02df48e34311

Extra informatie over het probleem
Bucket-id: 585690169
Ik heb via Google wat aanwijzingen gekregen. Flash zou de browser doen crashen. Ik heb vervolgens Flashplayer gedeinstalleerd, PC schoongemaakt, Flashplayer opnieuw geinstalleerd ... maar het probleem bleef bestaan.

Andere websites met Flash geeft geen problemen.

FF crasht niet op www.vi.nl maar de video's worden niet geladen. Er wordt aangegeven dat hij gaat 'bufferen' maar er gebeurt niks.

Bucket-id 585690169 leverde met Google niks op

Mijn OS: Vista Home Premium 32b

Wat zou er aan de hand zijn? Flash, iets anders?

Op mijn laptop (ook Vista home Premium) worden alle video's vertoond op www.vi.nl, zowel met IE7 als met FF.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Haaglander schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:57:
Ik heb via Google wat aanwijzingen gekregen. Flash zou de browser doen crashen. Ik heb vervolgens Flashplayer gedeinstalleerd snip
...en wat deed 'ie toen?
Kunst bij troubleshooten is om stapje voor stapje te verifiëren of het je probleem verhelpt (danwel de crash voorkomt). Als je meteen erna flash weer erop ragt weet je natuurlijk nog niks :P
Dus: Als je flash eraf gooit, dan die site bezoekt en je browser crashed niet dan weet je iig in welke richting je moet zoeken. Crashed 'ie wel dan is het of iets anders dan flash, of 'resterende meuk' van flash die dwars zit en dan moet je dus verder zoeken naar de oorzaak.

offtopic:
Wat is dat toch met die sites dat ze allemaal XHTML willen uitpoepen :X En dan ook nog eens vol met fouten...

[ Voor 42% gewijzigd door RobIII op 11-02-2008 00:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Het probleem is nu voor de 1/2 opgelost. Het heeft niets met Flash te maken.

Desktop:
Het lukt mij nu om met FF probleemloos de video's op de site te bekijken.
Ik heb namelijk de WMP-plugin voor FF opnieuw geinstalleerd.
IE7 crasht nog steeds bij bezoek op die site.

Laptop:
Zoals ik eerder zei, kan ik zowel met IE7 als met FF probleemloos de video's bekijken op die site.

Het lijkt mij dus een softwarematig probleem van mijn desktop (instelling Vista, IE7, WMP?????) .... geen idee waar ik zoeken moet om dit probleem op te lossen.