mijn meissie heeft een Samsung SGH-E570 en ik zou daar graag wat muziek voor haar op willen zetten. Door wat uitproberen kwam ik tot de conclusie dat je niet groter dan 192 kbps er op kan zetten. Zelf gebruik ik disc2phone om mijn muziek omtezetten voor mijn W850i naar elk gewenste bit-rate en heb deze ook gebruikt op de Samsung, maar dit werkte niet. Nu is mijn vraag of iemand een ander programma kent, waar je de bit-rate kan instellen en beschikbaar voor de E570.
Als ik je goed begrijp, zoek je dus een programma waarmee je de bitratie van MP3's aan kan passen. Dat staat los van je GSM, dat is meer iets wat je op je lokale PC wilt installeren. Daarbij verwachten we op GoT dat je zelf enig onderzoek uitvoert voordat je een topic opent. Als ik op Google zoek (bv [google=convert mp3 to 192kbps]) naar dit soort programma's, dan kom ik erg veel hits tegen.
Aangezien dit topic niet in dit forum thuis hoort en ik niet het idee heb dat je zelf onderzoek hebt gepleegd, gaat dit topic op slot. Je vraag past beter in Client Software Algemeen, maar ook daar wordt verwacht dat je eerst zelf onderzoek doet.
Aangezien dit topic niet in dit forum thuis hoort en ik niet het idee heb dat je zelf onderzoek hebt gepleegd, gaat dit topic op slot. Je vraag past beter in Client Software Algemeen, maar ook daar wordt verwacht dat je eerst zelf onderzoek doet.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.
![]()