MSDNAA software lijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:42
Via school heb ik toegang tot het MSDNAA netwerk. Om nu niet de administrator steeds lastig te vallen met de vraag of een bepaalde titel beschikbaar is, vraag ik mij af of er ergens een lijst beschikbaar is met alle titels, bijvoorbeeld door Microsoft zelf bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:10

Haan

dotnetter

Volgens mij hangt het er sowieso vanaf voor welke titels er door de admin wordt gekozen om beschikbaar te stellen. Ik kan met mijn MSDNAA account ook maar een beperkte lijst titels downloaden (geen Office bijvoorbeeld :S )

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:42
Haan schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:10:
Volgens mij hangt het er sowieso vanaf voor welke titels er door de admin wordt gekozen om beschikbaar te stellen. Ik kan met mijn MSDNAA account ook maar een beperkte lijst titels downloaden (geen Office bijvoorbeeld :S )
Office wordt dacht ik ook niet beschikbaar gesteld via MSDNAA door Microsoft. En inderdaad ligt het eraan wat de admin kiest, maar daar is bij ons een grote invloed op. Als ik graag iets zou willen zien dat hij nog niet beschikbaar heeft gesteld, dan zet hij het er gewoon bij.
Deze lijst is de volledige lijst, of houdt MA3D nog wat achter? Zeer uitgebreid is het in ieder geval wel, dank je.