Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-11 19:49
ik heb paar maanden geleden en Packard bell navigatie gekocht met de map BENELUX
vorige week wou ik destinator 7 errop instaleren met de map voor Europa, nou dat is wel gelukt maar hij koppelt de kaarten niet aan elkaar, dus als ik naar duistland wil moet ik eerst de grens over dan bijvorbeeld map duitsland selecteren, en adres ingeven. iemand enig idee wat ik verkeerd doe? want zo is dat best irritant

alvast bedankt

• soheilmd
Kicken binnen 24 uur is not_done

[ Voor 89% gewijzigd door Ginz op 13-02-2008 20:02 ]

Verwijderd

Ik heb een half jaar geleden een compasseo 300 van packard bell gekocht en ben zeer tevreden.
De benelux kaart zit er standaard op. Daar hebben wij genoeg aan.
Wat nu? Aangezien het wegennet veranderd, dus vernieuwde kruisingen en wegen enzo,
klopt de wegenkaart niet meer. Nu wil ik deze updaten (wat volgens mij moet kunnen), maar
ik zou niet weten hoe dat moet. In de handleiding kan ik het niet vinden. Wie kan mij helpen??

• soheilmd
updates kun je volgens mij op de site van destinator downloaden, maar niemand die en oplossing voor mijn probleem heeft???

• soheilmd
laatste kick en dan geef ik het op :'(

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-11 16:09
Volgens mij ligt dit aan de software en is de enige oplossing een kaart van West-Europa te gaan gebruiken.

Of overschakelen naar andere software, indien mogelijk met dit apparaat zoals iGO / MioMap, wat dit probleem niet heeft.
Pagina: 1