Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook] kan niet meer openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vrouw kan outlook op haar laptop niet meer openen.
Volgend bericht verschijnt:

Kan microsoft outlook niet starten. Kan het Outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. De server is niet beschikbaar. Neem contact op met de beheerder als deze situatie zich blijft voordoen.

De dag voordien wel de pc opgekuist met CC-Cleaner en Free Registry Defrag, maar daarna ging alles nog.

systeemherstel al geprobeerd, maar hielp niet.
scanpst.exe heeft outlook.pst hersteld maar hielp ook niet
verwijderen van extend.dat ook niet
en office herinstalleren ook niet.

Nog ideeën? |:(

_/-\o_

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 09:59

bonzz.netninja

Niente baffi

de backups die je met ccleaner heb gemaakt van je .reg terugzetten?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Verwijderd

Topicstarter
dat was met de gewone Cleaner gedaan. Ik heb het al proberen op te lossen door met het Register-gedeelte 'naar problemen te zoeken' maar deed niks uit.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:11
Office installatie een repair laten uitvoeren via configuratiescherm-software.
Als outlook in zn geheel niet opstart ligt dat normaliter niet aan de pst file, want die komt later pas.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Verwijderd

Topicstarter
Mistraller schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:06:
Office installatie een repair laten uitvoeren via configuratiescherm-software.
Als outlook in zn geheel niet opstart ligt dat normaliter niet aan de pst file, want die komt later pas.
herstel uitgevoerd.
Het duurde langer eer het bericht verscheen maar toch nog niet gelukt dus ...

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Om profielproblemen volledig uit te sluiten zou je een nieuwe gebruiker kunnen aanmaken en kijken of OL dan wel gewoon opstart of je gebruikt een van de opstartopties om extra addons of missing folders uit te schakelen of te herstellen. Zie hier voor een volledige lijst. die btw wel eens in de faq mag ;)
Verder wil het eventlog (welk OS draai je, welke OL versie?) nog wel eens informatie bieden.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe gebruiker hielp niet.

door een nieuw profiel aan te maken kon ik outlook terug openen, maar om mails te importeren ontbrak er een .msp bestand (patch).

hier iemand met hetzelfde probleem:
http://forums.techarena.in/showthread.php?t=546524

probleem opgelost dus, bedankt voor de tips!

Verwijderd

hoi iced dragon
kun je mij (leek) stap voor stap vertellen wat ik moet doen. ik heb nl. hetzelfde probleem.
via een andere gebruiker kan ik wel outlook opstarten alleen bij mij geeft hij hetzelfde bericht als bij je vrouw aan.
ik heb al een herstelpunt aangebracht (gisteren deed ie nog) maar niks.
hoe vind ik dat msp? bestand en hoe krijg ik het op zijn plek
geen verstand van computers zoals je ziet. ik hoop dat je me kunt helpen

vriendelijke groet
Pagina: 1