Toon posts:

iTunes movies en rentals langzaam?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist als test een movie gekocht en 1 gehuurd. maar het blijkt ruim 3 - 4 uur te duuren voordat het gedownload is. herkent iemand deze snelheden of moet dit aan mij liggen.
normaal download ik toch echt met 500 - 700 kb+

zo is een film huren en gelijk kijken natuurlijk geen doen. maakt trouwens ook kwa ETA niet uit of ik er 1 of 2 download. ze blijven allebij nu op 3 uur staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:14

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Dan zit je neem ik aan niet in de Europese/Nederlandse store, want ik heb nog geen movies... ;) Misschien dat EU bewust geknepen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zit idd op een US account.. en ja je hebt idd kans dat ze alleen servers hebben in de us waar de routing minder is maar toch ik kom niet boven de 250 KB uit ofzo.

edit: net even speedtest.nl gedaan terwijl ik 2 itunes downloads aan heb staan en haal ik alsnog 500kb

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 18:27 . Reden: regel toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan zijn dat ze met dezelfde problemen zitten als met .Mac in Europa. Die is namelijk ook een stuk trager als in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 18:05
Klopt dat het langzamer is . Je download het ook van de US Servers .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat is wel echt vervelend. ik ben benieuwd of dit opgelost wordt als rentals ook in europa komen. want zo is het geen doen. nu moet je smiddagsd een film aan zetten als je savonds wil kijken. helemaal k*t dus eigelijk :P

edit: maar ok langzamer ok. maar 250 Kb. is toch echt wel erg langzaam. als ik gewoon iets van andere amerikaanse sites download gaat het toch echt wel en tikkie sneller.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog even in een ander forum geplaatst en die melde mij dat hij gewoon super snel download. en heb het nu even met mijn macbook op kantoor ge probeert en idd. 1.05GB in minder dan 20 min binnen!

kortom het lag aan mijn netwerk thuis, maar wou het jullie nog wel ff melden!
Pagina: 1