Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:02
Hi,

Ik heb Windows Defender uitgeschakeld omdat ik deze feature niet nodig heb in Windows Vista. Het is alleen irritant dat ik nog steeds geconfronteerd word met Windows Updates voor deze applicatie.

Is het mogelijk om Windows Defender compleet te verwijderen? En weet iemand hoe dit moet? Ik heb gegoogled en rond gezocht in het Forum, maar ik kan helaas niets vinden :/

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:42
Probeer vLite eens, hiermee kan je Vista compleet strippen. Deze methode vereist echter wel een herinstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:02
Thanks! Ik zal hier eens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 22:50

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Als het je puur gaat om het voorkomen van updates voor Windows defender dan is het voldoende om Windows Defender uit te schakelen. Ga daarv oor in de control panel naar Windows Defender.
Vervolgens Tools -> Options. Hier heb je de optie om Windows defender autoprotect uit te zetten, maar als je helemaal naar beneden scrollt zie je ook administrator options. schakel hier "use windows defender" uit. Daarna zal je ook geen definitie updates meer krijgen.

Edit: je post niet geheel goed gelezen, maar ik vraag me af hoe jij hem uitgeschakeld hebt omdat ik via bovenstaande weg geen updates meer krijg. Het alleen uitschakelen van de service is niet voldoende

[ Voor 18% gewijzigd door OkselFris op 11-02-2008 19:42 ]

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:35
Weet iemand antwoord op mijn soortgelijke vraag, nu over Windows Mail updates, hoe schakel je die uit? Ik bedoel dus de anti-spam definities, ik gebruik Thunderbird, dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:35
klein schopje....
Pagina: 1