Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Flash] MP3 speelt niet af via Flash player in Firefox

Pagina: 1
Acties:

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Raar probleem en ik zit me suf te googelen maar ik ben wat clueless. Ik heb een mp3 player, in IE speelt ie meteen MP3 af zodra ik er op klik. In Firefox is het enige wat ik krijg te zien 'transfering data' maar hoor niets. Dus hij is wel wat aan het streamen volgens mij, maar ik hoor niets.

Ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken verder. At least, begrijp niet dat ik gewoon niets hoor. Heb de laatste Flash Player geinstalleerd maar nog zonder succes. Het kan me ook niet voorstellen dat het een security iets is omdat IE het wel doet. Domain met de player is een ander domain dan waar de mp3's fysiek staan.

Iemand een clue waar ik verder naar kan zoeken?

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 11:36

dominic

will code for food

Post de code van de <OBJECT> tag eens hier om mee te beginnen.

Download my music on SoundCloud

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
dominic schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:25:
Post de code van de <OBJECT> tag eens hier om mee te beginnen.
Ik gebruik SWFObject voor die site. Het zijn losse play buttons, een hele rij. Die sturen een URL door naar een player op de pagina. Die URL heb ik qua debuggen ook even in textfield gezet. Die ziet er ook goed uit. En die URL gebruikt de player om de betreffende mp3 af te spelen.

Eigenlijk gaat er volgens mij niets mis omdat wanneer de URL gepaast wordt de player die ook wel ontvangt. Alleen komt er in de statusbalk te staan 'transfering data' dat zal ook wel kloppen omdat ie immers een mp3 aan het spelen is. Maar ik hoor dus niets.. heb dus niet het idee dat het aan de code van object kan liggen..

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Klinkt als een beta player issue, Oz. Linkje voor me ?