Toon posts:

Service om oude bestanden te verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op onze server draait momenteel Delenda, een programma waarmee wij oude bestanden verwijderen.

Het probleem met Delenda is dat het niet meer geupdated wordt, en er een paar foutjes in het programma zitten (werkt onder andere niet goed i.c.m. terminal services sessies). Dus we zoeken een alternatief. Het moet wel configureerbaar zijn (meerdere paden, maximale leeftijd van bestanden, recursie door subfolders, uitzonderingen enz), maar het hoeft geen service te zijn, we kunnen ook een scheduled task maken.

Uiteraard heb ik al gezocht op internet, ik vind vooral programma's om op diverse manieren bestanden te wissen (i.v.m. spyware of privacy) maar niet zoiets als Delenda.

Als iemand iets weet, alvast bedankt!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
robocopy, kan je alle mee doen (niet alleen kopieeren)

zit in vista ingebakken en wordt los meegeleverd in de windows 2003 resource kit

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Ga ik zeker proberen vandaag.

--Update--
Helaas, onze server is Windows 2000, we hebben wel de resource kit 2003 maar de installer doet het niet op 2000 ;(

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 11:43 ]

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:15
Robocopy is er zelfs voor NT4 dus ook voor 2000 zal hij er wel zijn.
Google is zou ik zeggen

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

robocopy zit wel in de XP resource kit, maar deze weigert ook te installen op een 2K machine.
Je kunt wel de .exe uit een xp machine overzetten naar je 2000-bak.

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP