Toon posts:

Zoemende headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb de Trust Headsets, Hs-4070 Usb gekocht en nou horen mensen aan de andere kant van de lijn een zoemend geluid, als ik de mic in windows aanzet hoor ik het ook.
Dit is op verschillende pc's en behoorlijk irritand, het rare is dat als ik mijn beelbuiz aanraak dat het dan bijna weg is :S.

Gr
Jos van Tuil

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Een beeldbuis heeft een statische laag (die o.a. stof aantrekt) en die genereert blijkbaar ook een storing opje headset.
Zodra jij je vingers op je scherm zet werk jij als afleider voor die statische elektriciteit en hoor je de zoem niet meer in je headset.

Niks tegen te doen, behalve een degelijke headset kopen met afscherming. Wat moet je ook met die Trust meuk, lul :P heb je helemaal niks van mij geleerd op school? :+

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
/slap :P

hehe hij deed het een paar uur goed das het rare, als ik btw de aansluiting aanraak zoemt die ook niet :S

Edit:

Als ik mijn monitor uitzet zoemt die nog, trouwens als ik hem aansluit krijg ik ook allemaal enge foutmeldingen op verschilende pc's, word dus terug sturen en garantie gebruiken ben ik bang.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 08:46 ]