Toon posts:

Externe geluidskaart mét Front Audio Connector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

M'n onboard audio is kapot, hij kraakt en hij doet... Nou ben ik op zoek naar een losse geluidskaart ter vervanging, maar ik maak erg veel gebruik van m'n front-audio op m'n kast.

Heeft iemand een suggestie of ervaring welke geluidskaart ik met hebben waar in ook een front-audio connector op heb?

Alvast bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens naar Terratec kaartjes. Heb zelf een sixpack 5.1 liggen, die heeft frontheaders erop zitten. Dit is al wel een kaartje van een aantal jaren oud, maar ze hebben nu misschien ook wat met zo'n header erop.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, vragen over Audio & HiFi horen daar...

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gezocht, leuke kaartjes, maar als ik de sickpack 5.1 zo zie, kan ik nergens de front connector zien. kan je wellicht vertellen waar deze zit?

Afbeeldingslocatie: http://www.techspot.com/reviews/hardware/terratec_sixpack51/index.2.gif

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 00:20:
Ik heb even gezocht, leuke kaartjes, maar als ik de sickpack 5.1 zo zie, kan ik nergens de front connector zien. kan je wellicht vertellen waar deze zit?

[afbeelding]
Deze zitten direct achter de jackplugs op de kaart. Op het plaatje kun je ze ook niet echt zien zitten, maar daar zitten wel alle pins die je nodig hebt.

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:38
Even voor de duidelijkheid: de TS zoekt geen externe geluidskaart, maar een interne
Pagina: 1