Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] HP W19 scherm doet niets

Pagina: 1
Acties:

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb vandaag windows vista home premium geïnstalleerd en ik heb vervolgens direct de nvidia drivers geïnstalleerd. Wat ik ook probeer, mijn HP W19 scherm doet niets. Ik heb een Asus EN7600GS Silent met zoals gezegd de bijbehorende nvidia drivers. Ik heb een Mirai scherm op de DVI aansluiting en de HP op de analoge aansluiting.

Wat ik ook probeer of instel, de HP W19 blijft 'Input not supported' geven.

Nu heb ik op google gezocht en vond hier en daar wel problemen, maar dat was meestal met de resolutie (ik heb veel resolutie's geprobeerd). Ik heb geen oplossing kunnen vinden.

Hier op GoT vond ik een topic met een open einde.

Aangezien ik altijd een 'Input not supported' melding krijg op deze monitor en ik niet weet waar ik het moet zoeken, hoop ik dat jullie iets weten. De mirai doet het in alle standen goed, maar 2 schermen waarvan 1 het doet is niet leuk ...

Misschien overbodig om te melden, maar in linux met de nvidia drivers werkt het feilloos.

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb het een jaartje laten liggen (ik gebruik windows zelden). Nu heb ik toch nog een poging ondernomen en het heeft gewerkt door de nieuwste driver te installeren.

Nu heb ik toch nog een paar eigenaardige problemen:
  1. De plaats van mijn desktop op het HP scherm verschilt altijd ongeveer 2 cm tussen windows en linux. Hierdoor moet ik telkens op 'auto' drukken na het het opstarten.
  2. Als ik dan op auto druk krijgt het scherm (enkel wanneer windows draait) de neiging om 10 cm de verkeerde kant op te springen. Op auto drukken helpt dan niet meer en opnieuw opstarten ook niet. Als ik dan linux opstart en daarna weer windows is het weer goed. (Naja, op 2 cm nauwkeurig)
  3. Niet een probleem voor hier, maar ship simulator herkent maar 1 scherm. :P
Nu zal het vast zo zijn dat als ik nog een jaar wacht, dat deze problemen ook weg zijn. Ik vraag mij alleen af of het misschien mogelijk is om tegen windows te vertellen dat ie van de beeldscherminstellingen af moet blijven en gewoon linux (het hoofd OS) moet volgen. Heeft iemand een idee?

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....