Ik heb vandaag windows vista home premium geïnstalleerd en ik heb vervolgens direct de nvidia drivers geïnstalleerd. Wat ik ook probeer, mijn HP W19 scherm doet niets. Ik heb een Asus EN7600GS Silent met zoals gezegd de bijbehorende nvidia drivers. Ik heb een Mirai scherm op de DVI aansluiting en de HP op de analoge aansluiting.
Wat ik ook probeer of instel, de HP W19 blijft 'Input not supported' geven.
Nu heb ik op google gezocht en vond hier en daar wel problemen, maar dat was meestal met de resolutie (ik heb veel resolutie's geprobeerd). Ik heb geen oplossing kunnen vinden.
Hier op GoT vond ik een topic met een open einde.
Aangezien ik altijd een 'Input not supported' melding krijg op deze monitor en ik niet weet waar ik het moet zoeken, hoop ik dat jullie iets weten. De mirai doet het in alle standen goed, maar 2 schermen waarvan 1 het doet is niet leuk ...
Misschien overbodig om te melden, maar in linux met de nvidia drivers werkt het feilloos.
Wat ik ook probeer of instel, de HP W19 blijft 'Input not supported' geven.
Nu heb ik op google gezocht en vond hier en daar wel problemen, maar dat was meestal met de resolutie (ik heb veel resolutie's geprobeerd). Ik heb geen oplossing kunnen vinden.
Hier op GoT vond ik een topic met een open einde.
Aangezien ik altijd een 'Input not supported' melding krijg op deze monitor en ik niet weet waar ik het moet zoeken, hoop ik dat jullie iets weten. De mirai doet het in alle standen goed, maar 2 schermen waarvan 1 het doet is niet leuk ...
Misschien overbodig om te melden, maar in linux met de nvidia drivers werkt het feilloos.
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....