[PW][suggestie] "contrast" toevoegen bij monitoren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Is het misschien een idee om bij de monitoren afdeling de eigenschap contrast toe te voegen? Eigenlijk had ik het dan met name over de Monitoren (LCD) afdeling ik weet namelijk niet hoe gebruikelijk dit is bij de andere LCD TV's en Monitoren (CRT) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10 15:50

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Lijkt mij niet zo'n goed idee. Niet omdat ik een uitgebreidere PW niet toejuich, maar omdat je dan waarschijnlijk de de door de fabrikant opgegeven contrast waarde moet gebruiken. En die zijn vaak een stuk rooskleuriger dan de gemeten contrast waarde. Een marketingtool dus en daar heb je als consument niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
SayWhatAgain! schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 21:24:
Lijkt mij niet zo'n goed idee. Niet omdat ik een uitgebreidere PW niet toejuich, maar omdat je dan waarschijnlijk de de door de fabrikant opgegeven contrast waarde moet gebruiken. En die zijn vaak een stuk rooskleuriger dan de gemeten contrast waarde. Een marketingtool dus en daar heb je als consument niet zoveel aan.
Ik geef je geen ongelijk. Sommige fabrikanten hebben het dan over de "enhanced" contrast en een andere over de "typical" contrast. Maar zo is/was het toch ook met de responstijd waar op een gegeven moment heel er 'in' was om grey-to-grey te zeggen? Ondanks dat het misschien niet helemaal "zuivere" eigenschap is, lijkt het me toch wel ok om het toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals ik al vaker heb gezegd, we willen eerst de basis specificaties invoeren, Daarna gaan we de specificaties uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Longbeard schreef op zondag 10 februari 2008 @ 17:13:
Zoals ik al vaker heb gezegd, we willen eerst de basis specificaties invoeren, Daarna gaan we de specificaties uitbreiden.
Ok, is goed. Maar ik snap niet precies de basis en het uitbreiden... Zullen eigenschappen ingedeeld worden in groepen bijvoorbeeld?