Hey Jongens,
Ik heb een Nvidia Club3d videokaart op mijn pc.
Twee dagen geleden heb ik mijn pc op mijn TV aangesloten omdat ik wat problemen had met mijn dvdspeler die de gebrande dvd's op één of ander manier niet herkent.
Na het aansluiten van de kabels Videokaart en Audio aansluitingen, kreeg ik wel geluid maar geen beeld. na wat gekloot te hebben las ik ergens dat NVIDIA geluidskaarten een submenu heeft (dus icoontje rechtsonder taakbalk) "Kloon" zo kon ik aanvinden wat ik graag wilde hebben TV alleen, TV en ASUS monitor, Asus Monitor alleen etc etc
Kreeg vervolgens een Wizard toen mijn TV herkend werd en kon een Desktop manager van NVIDIA installeren zo gezegd zo gedaan, lekker makkelijk voortaan gewoon klikken en kiezen.
Na dit alles koos ik voor alleen de TV.
Gisteren wilde ik een DVD bekijken rechstreeks vanaf mijn PC en sloot ik deze dus aan.
Wel geluid maar geen beeld op één of ander manier.
Submenu "Kloon" is er niet meer.
nView Desktop Manager aanklikken geeft volgende opties aan->
-nView- Bureaubladen (Zwart pijltje ->) Standaard
-nView-profielen (Zwart pijltje ->) default
-Venster verzenden naar -> Beeldscherm 1
-Nview Werkbalk tonen (hier worden allemaal icoontjes aangegeven waaronder het TV icoontje. Aanklikken hiervan -> Deze Sneltoets vereist dat dew TV Uitover EN een CRT of LCD aangesloten is.
Ik had toen TV en LCD aangesloten en heb het ook geprobeerd zonder LCD aansluiting dus TV alleen.
-NView eigengeschappen hier zie je alles behalve wat je kunt kiezen aan monitoren of tv's oid.
Wat is de reden dat ie het eerst deed en nu niet meer?
Hoe kan ik dit weer verhelpen dat ik niet alleen geluid krijg maar ook beeld?
Als jullie mij kunnen helpen heel graag jongens.
Cheers,
Ap
Ik heb een Nvidia Club3d videokaart op mijn pc.
Twee dagen geleden heb ik mijn pc op mijn TV aangesloten omdat ik wat problemen had met mijn dvdspeler die de gebrande dvd's op één of ander manier niet herkent.
Na het aansluiten van de kabels Videokaart en Audio aansluitingen, kreeg ik wel geluid maar geen beeld. na wat gekloot te hebben las ik ergens dat NVIDIA geluidskaarten een submenu heeft (dus icoontje rechtsonder taakbalk) "Kloon" zo kon ik aanvinden wat ik graag wilde hebben TV alleen, TV en ASUS monitor, Asus Monitor alleen etc etc
Kreeg vervolgens een Wizard toen mijn TV herkend werd en kon een Desktop manager van NVIDIA installeren zo gezegd zo gedaan, lekker makkelijk voortaan gewoon klikken en kiezen.
Na dit alles koos ik voor alleen de TV.
Gisteren wilde ik een DVD bekijken rechstreeks vanaf mijn PC en sloot ik deze dus aan.
Wel geluid maar geen beeld op één of ander manier.
Submenu "Kloon" is er niet meer.
nView Desktop Manager aanklikken geeft volgende opties aan->
-nView- Bureaubladen (Zwart pijltje ->) Standaard
-nView-profielen (Zwart pijltje ->) default
-Venster verzenden naar -> Beeldscherm 1
-Nview Werkbalk tonen (hier worden allemaal icoontjes aangegeven waaronder het TV icoontje. Aanklikken hiervan -> Deze Sneltoets vereist dat dew TV Uitover EN een CRT of LCD aangesloten is.
Ik had toen TV en LCD aangesloten en heb het ook geprobeerd zonder LCD aansluiting dus TV alleen.
-NView eigengeschappen hier zie je alles behalve wat je kunt kiezen aan monitoren of tv's oid.
Wat is de reden dat ie het eerst deed en nu niet meer?
Hoe kan ik dit weer verhelpen dat ik niet alleen geluid krijg maar ook beeld?
Als jullie mij kunnen helpen heel graag jongens.
Cheers,
Ap
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 21:23 ]