Toon posts:

Graag advies over mijn zelf samengestelde comp.

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met wat lokaal advies deze computer samengesteld. Nu vroeg ik me af of iemand hier advies over zou kunnen geven.
Heel erg bedankt voor de hulp.

Intel Core 2 Duo E8400 3,00Ghz, 6Mb, 1333Mhz
Corsair 2048MB DDR2 64MX8 TWIN2X2048-5400C4
WD 320 GB 7200rpm SATA30016MB WD3200KS Caviar SE16
ASUS P5K s775 2xPCI-e
Antec Case Sonata III Black ATX MidiTower low noise EarthWatts 500W
SAMSUNG SH-S182D 18x8x18xDVD + RW Bulk Black
XpertVision nVi GF8800GT Sonic 512 (1900 / 650Mhz!!)
Arctic Casefan AF12025 120mm

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-01 09:47
wat voor advies verwacht je eigenlijk?

EDIT: update best je OP met die vraag, en die dingen kan je vinden met google, vragen ivm met compatibiliteit. Daar leer je ook nog dingen van die je de volgende keer kan gebruiken.

[ Voor 70% gewijzigd door gerre22 op 09-02-2008 20:04 ]

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01 13:39

weebl

YARR!

Ja, die is goed... 8)7

Wat wil je nou wat we zeggen?

Verwijderd

Topicstarter
hehe, daar kom ik net ook achter dat ik eigelijk datvergeten ben.

Hier gaat het om: Ik wil graag een spel computer. Niet dat ik one-person shooters speel, maar het is toch lekker om een goede comp te hebben.
Ik twijfel eraan of deze goed compatible zijn. Misschien verzwakt een ven de hardware de andere wel.

• weebl
  • Laatst online: 21-01 13:39

weebl

YARR!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:03:
hehe, daar kom ik net ook achter dat ik eigelijk datvergeten ben.

Hier gaat het om: Ik wil graag een spel computer. Niet dat ik one-person shooters speel, maar het is toch lekker om een goede comp te hebben.
Ik twijfel eraan of deze goed compatible zijn. Misschien verzwakt een ven de hardware de andere wel.
Daar ziet het zo op het eerste gezicht niet naar uit. Ik denk dat het wel goed is zo :)

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:03

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Lees ook Wat is er nu anders in CSL? eens :)

En @ hieronder:

Lees ook http://tweakers.net/shopreview eens :+

[ Voor 35% gewijzigd door Mad Marty op 09-02-2008 20:11 ]

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou heel mooi zijn, dan kan ik hem binnekort gaan bestellen. Ik dacht eraan om bij Friesland computer te bestellen. Enig idee of deze goed is? Tot nu toe hebben zei de snelste levertijd.

Verwijderd

je kunt wel advies vragen hier maar het gaat erom wat jij ermee wilt doen dus en niet wat anderen er mee willen doen met die pc iedereen heeft andere eisen aan bepaalde dingen dus om advies vragen om een pc samen stelling is niet handig als je niet eens aangeeft wat je er mee wilt doen

ik zou gewoon kijken naar wat jij wilt gaan doen en dan aan de hand van die wensen op tweakers voor topics over de componenten zoeken of het eerder behandelt is of bij voorbeeld de video kaart die jij kiest goed genoeg is voor jouw wensen en zo zou ik gewoon de rest van de componenten aflopen

je vraagt of die shop goed is google eens gewoon voor die naam erzijn genoeg sites die tegenwoordig info hebben over kwalitiet van winkels/webshop je kunt heel veel vinden met google als je maar de juiste termen gebruikt en dus in dit geval de bedrijfs naam

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 20:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het ging er ook meer om of het geheugen goed bij het moederbord en de processor past of dat het beter is om ander geheugen te nemen (eg. PC5300 of PC6400 DDR2 RAM)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Neem gewoon lekker 4GB direct, DDR2 kost geen droil en dan kun je in de toekomst makkelijk naar 8GB mocht het nodig zijn zonder geheugen weg te gooien. Verder prima keuze.

• Thandor
  • Laatst online: 07:29

Thandor

SilverStreak

Dit soort 'welke moet ik nemen?'-topics zijn niet gewenst op GoT, derhalve gaat het topic op slot :o. Je kunt het beste even in de CSL FAQ kijken, daar staat een link naar een howto :). Dat i.c.m. enige research en je hebt het antwoord ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.