ik heb mn k6-2 500 vervangen door een k6-3+ 450.
die 500 werd zo rond de 43 graden stressed en was lastig te oc'en zat btw maar standaard avc cooler op
de k6-3+ daarintgen spint nu vrolijk met een p3 spire cooler op 550:) dikke performance winst boven die k6-2 iedereen met een ss7 bordje zie dat je zo'n dng krijgt werkt top
alleen op 600 draait ie wel en win doet t verder stabiel (gedeeltelijk want nu komt het)mn 3d apps (3dmark,games etc.) knallen er uit als ik die op 600 draai
suggesties iemand? warm wordt ie niet wordt maar 41 graden stressed op 600
wel maf btw in de bios geeft ie tgen de 80 graden aan ! maar in sandra,mbm5 en asus probe lees ik 41 af.
ook krijg ik standaard een melding als de bak aangaat dat er iets mis is met power(power managment in bios) ff kijken dus geeft ie een error bij vcore
die staat op 2,1 waarop ie hoort te staan 2,0 gaf ie ook een error bij terwijl toch duidelijk 2.0 op cpu staat 
ondanks deze vaagheden ben ik zeer tevree hiermee
vooral de bus divisor control in windows is zwaar handig
gewoon een progje in je taskbar waarmee jeje multiplier zo van 2 tot 5,5 in kan stellen
ok einde story sorry voor de overkill an smilies
die 500 werd zo rond de 43 graden stressed en was lastig te oc'en zat btw maar standaard avc cooler op
de k6-3+ daarintgen spint nu vrolijk met een p3 spire cooler op 550:) dikke performance winst boven die k6-2 iedereen met een ss7 bordje zie dat je zo'n dng krijgt werkt top
alleen op 600 draait ie wel en win doet t verder stabiel (gedeeltelijk want nu komt het)mn 3d apps (3dmark,games etc.) knallen er uit als ik die op 600 draai
suggesties iemand? warm wordt ie niet wordt maar 41 graden stressed op 600
wel maf btw in de bios geeft ie tgen de 80 graden aan ! maar in sandra,mbm5 en asus probe lees ik 41 af.
ook krijg ik standaard een melding als de bak aangaat dat er iets mis is met power(power managment in bios) ff kijken dus geeft ie een error bij vcore
ondanks deze vaagheden ben ik zeer tevree hiermee
vooral de bus divisor control in windows is zwaar handig
ok einde story sorry voor de overkill an smilies