Nadat ik hier ooit de primeur had wat betreft IGO heb ik nu (van dezelfde bodem) GO!Explore "gevonden". Ik ga hier absoluut niets vertellen over warez of hoe ik eraan ben gekomen, laat ik daar maar mee beginnen.
Bij de versie die ik gevonden heb zaten alleen de kaarten van Engeland en Ierland maar het geeft een goeie indruk van het programma:

mijn system info

De Icon in je menu

Het Hoofdmenu

Kaart view met opties

Kaart view volledig

3D view!

Nog meer 3D omdat het er zo goed uit ziet!
Wat mijn prille ervaringen tot nu toe zijn:
-Zeer snel
-Grafisch mooier dan alles dat ik tot nu toe gezien heb op navigatie gebied!
-3D gebouwen waar je omheen kan "vliegen" (PSP kan goed 3D renderen!)
-PSP scherm is uitermate geschikt voor navigatie
Youtube filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=29eQ-bT9rT4
Voor wat ik heb begrepen gaat de GPS ontvanger voor de PSP €79,- kosten inclusief software, aangezien een PSP €169,- kost heb je dan een zeer goedkoop navigatiesysteem dat ook kan functioneren als mediacentre in de auto en ook nog eens vermaak biedt in de verloren uurtjes. Het scherpe breedbeeld scherm van de PSP en de sublieme 3D rendering maken dit tot een heel erg mooi navigatie systeem!
Ik zal als ik morgen tijd heb meer plaatjes posten met het maken van routes en kijken of ik een filmpje van een route demo kan maken. Wat opvallend is zijn de gelijkenissen met MioMap V3.2 als het gaat om graphics bij het berekenen van routes, het lijkt dezelfde engine als die gebruikt wordt in IGO 8!
Bij de versie die ik gevonden heb zaten alleen de kaarten van Engeland en Ierland maar het geeft een goeie indruk van het programma:

mijn system info
De Icon in je menu

Het Hoofdmenu

Kaart view met opties

Kaart view volledig

3D view!

Nog meer 3D omdat het er zo goed uit ziet!
Wat mijn prille ervaringen tot nu toe zijn:
-Zeer snel
-Grafisch mooier dan alles dat ik tot nu toe gezien heb op navigatie gebied!
-3D gebouwen waar je omheen kan "vliegen" (PSP kan goed 3D renderen!)
-PSP scherm is uitermate geschikt voor navigatie
Youtube filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=29eQ-bT9rT4
Voor wat ik heb begrepen gaat de GPS ontvanger voor de PSP €79,- kosten inclusief software, aangezien een PSP €169,- kost heb je dan een zeer goedkoop navigatiesysteem dat ook kan functioneren als mediacentre in de auto en ook nog eens vermaak biedt in de verloren uurtjes. Het scherpe breedbeeld scherm van de PSP en de sublieme 3D rendering maken dit tot een heel erg mooi navigatie systeem!
Ik zal als ik morgen tijd heb meer plaatjes posten met het maken van routes en kijken of ik een filmpje van een route demo kan maken. Wat opvallend is zijn de gelijkenissen met MioMap V3.2 als het gaat om graphics bij het berekenen van routes, het lijkt dezelfde engine als die gebruikt wordt in IGO 8!
[ Voor 57% gewijzigd door xvanwaart op 10-02-2008 00:04 . Reden: URL gefixed :) ]