Toon posts:

probleem uitvallen netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Of en toe valt mijn internet verbinding weg en geeft het netwerk aan .....beperkte toegang..

Enige wat op dat moment helpt om weer een verbinding te krijgen is de stekker uit mijn Linksys WRT 54G te trekken en deze er weer in te doen. Hierna is de verbinding hersteld

Weet iemand hier een oplossing voor

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Begin eerst maar eens met aan te geven wat je voor wireless netwerkkaart in je PC hebt. Kan namelijk ook zomaar aan de andere kant liggen. Verder: hoe ver zit je van je router als je dit probleem krijgt? Mogelijke oplossing: probeer eens een ander kanaal in te stellen op je router en netwerkkaart, wil ook nog wel eens helpen. Evt met netsumbler kijken wat er verder nog in de buurt zit, mogelijk zit er meer op het zelfde kanaal als jij gebruitk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• brederodekater
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06-2025
Heb je toevallig een Bittorrent applicatie draaien? Ik heb zelf soortgelijke problemen en die hebben volgens mij te maken met dat de Linksys routers de idle connections niet snel genoeg flushen, en dat ie dus uiteindelijk niet genoeg resources meer vrij heeft.

Hoe dit is op te lossen weet ik niet :? 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door brederodekater op 09-02-2008 18:34 ]

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10-2025
brederodekater schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:34:
Heb je toevallig een Bittorrent applicatie draaien? Ik heb zelf soortgelijke problemen en die hebben volgens mij te maken met dat de Linksys routers de idle connections niet snel genoeg flushen, en dat ie dus uiteindelijk niet genoeg resources meer vrij heeft.

Hoe dit is op te lossen weet ik niet :? 8)7
Aan uit zetten van je router helpt altijd....

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 11:33
Stel maar eens een ander kanaal in op je router... de buren zullen wel op dezelfde frequentie zitten..

• brederodekater
barfieldmv schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:36:
[...]

Aan uit zetten van je router helpt altijd....
Jah, natuurlijk weet ik dat dit de router weer toegankelijk maakt :X Maar dit is niet de oplossing van het probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door brederodekater op 09-02-2008 18:44 ]

• brederodekater
rdfeij schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:40:
Stel maar eens een ander kanaal in op je router... de buren zullen wel op dezelfde frequentie zitten..
Het probleem is echter dat ik het probleem ook zie wanneer mijn server aan het downloaden is die gewoon met een kabel is aangesloten op de router. Dus het heeft volgens mij echt met de router zelf te maken.

Als we het natuurlijk over hetzelfde probleem hebben :)

Verwijderd

ik heb het probleem ook.
was het even kwijt maar nu komt het terug.
in det volgende topic kun je enkele oplossingen vinden:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1269139/
Pagina: 1