Toon posts:

DVD-brander met lade waar meerdere CD/DVD's in kunnen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zal vast bestaan maar ik kan het niet vinden op het internet...

Ik ben op zoek naar een brander waar je meerdere DVD's en het liefst ook apart CD's in kan doen en vervolgens achter elkaar kan branden zonder schijven te gaan verwisselen...

Dit omdat ik op mijn werk extern CD's en DVD's wil branden maar dus niet elke keer naar huis moet rijden om die dingen te gaan verwisselen...

Bestaat zoiets en waar kan ik dit vinden?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Of dat bestaat, geen idee, maar misschien is dit een optie:

Er zijn wel robots die cd's en dvd's voor je kunnen wissellen.

DiscJuggler is een brandprogramma die robots ondersteund.

Edit:
Overigens zijn DVD fikkers ook rond de 30 euro, ongetwijfeld zal het goedkoper zijn om gewoon 10 fikkers in je systeem te stoppen dan een robots te kopen incl dure software.

[ Voor 27% gewijzigd door RaZ op 09-02-2008 16:45 ]

Ey!! Macarena \o/

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-02 20:50
Enige wat ik weet is een Brandrobot kopen.. Maar die krengen zijn erg duur.. Je kan net zoals RZA zegt beter zooi branders kopen. en deze als kopie box gebruiken. Stuk goedkoper ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Als je meerdere keren dezelfde CD/DVD gebrand wilt hebben, dan zou je kunnen kiezen voor een DVD Duplicator Tower. Er zijn versies die je kunt aansluiten via usb 2.0 enzo of waar je een hd in kunt zetten.
Ik weet niet of je deze apparaten ook zo kunt instellen dat hij na het branden van DVD x doorgaat met het branden van DVD y, enz. Misschien een mailtje er aan wagen?

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Is het niet praktischer de disken op je werk te branden? Gewoon elke 5 minuten even een diskje wisselen, ENTER duwen, en verder werken?

Verwijderd

Topicstarter
Hm, was al bang voor idiote prijzen :)

Tis voor mij gewoon luiheid en gemakzucht dus schiet hier niets mee op...

Bedankt voor jullie reacties!
Pagina: 1