Toon posts:

RetroUSB.com

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo luitjes... zijn jullie bekend met RetroUSB? Zij maken controllers en verbindingsstukken om je oude NES SNES en andere retrocontrollers via USB of GC te verbinden aan je nieuwe consoles en pc. Zo ver zo goed... Hun prijzen zijn vrij aardig en de producten werken schijnbaar goed.

Ik heb recent bij hun converter-kabelkes SNES/GC gekocht (2x) en netjes via creditcard betaald. Het is nu ongeveer 1.5 maanden later en ik hoor niets van hun en ik heb geen idee hoe ik ze kan bereiken.. Heeft iemand hier (positieve) ervaring met dit bedrijf? of weet iemand hoe ik ze kan bereiken?

alvast bedankt,

onizuka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:13
Als ik zo eventjes die website bekijk, dan vraag ik me af of je deze niet een beetje verdacht vond.
Normaal gezien zou ik voor het kopen van je product ervaringen over deze winkel opzoeken ipv na het kopen. Ik vrees voor jou dat je kan fluiten naar je centjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:55

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Quote http://retrousb.com/index.php?show_aux_page=2: If your question is not answered in the FAQ, send email to retrozone at this domain. We do not offer contact via phone, chat, PM, AIM, IRC, forum, or carrier pigeon.

Alstublieft. Overigens ben ik het niet met toonvd eens dat de website er verdacht uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 14:21
WHOIS van retrousb.com
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Registrant: 
    Brian Parker 
    16475 Ferris Ave 
    Los Gatos  CA 95032 
    US 
    bunnyboy@sealiecomputing.com

+1.8583491383 
  Domain Name: RETROUSB.COM 
  Administrative & Technical Contact: 
    Brian Parker 
    16475 Ferris Ave 
    Los Gatos  CA 95032 
    US 
    bunnyboy@sealiecomputing.com

+1.8583491383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cassettebandje schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 16:17:
Quote http://retrousb.com/index.php?show_aux_page=2: If your question is not answered in the FAQ, send email to retrozone at this domain. We do not offer contact via phone, chat, PM, AIM, IRC, forum, or carrier pigeon.

Alstublieft. Overigens ben ik het niet met toonvd eens dat de website er verdacht uitziet.
die email bestaat niet :z