Ik heb zojusit een Apple TV in ontvangst genomen maar helaas krijg ik geen beeld.
Ik heb een Philips LCD TV, 32pf9956 met volgende inputs copy & paste van de handleiding::
EXT1 verwerkt CVBS en RGB, EXT2 CVBS, RGB en Y/C, EXT3 CVBS, HDMI verwerkt VGA (640x480
via een DVI of HDMI connector) en 480p, 576p, 480i en 576i. Sluit randapparatuur met een RGB uitgang bij
voorkeur aan op EXT1 of EXT2 daar RGB een betere beeldkwaliteit geeft.
HDMI valt af in deze (heb ook geen kabel om te testen), Ik heb een scart - component kabel gekocht en aangesloten op EXT2.
Wat heb ik geprobeerd?
-Apple TV komt online, wired netwerk aangesloten, pingable
-Reset via remote control menu + -
-Cycle through video modes. menu + + Nadat ik dit doe blijft status light orange, druk ik ok (play/pause) veranderd status in ok maar geen beeld
-Vorige stap op alle drie de input geprobeerd, just to be sure.
-Apple support gebeld, support is er alleen tuseen ma-vr.
Wat ik nog graag zou proberen, is vanuit de apple tv "forcen" naar component. Helaas ken ik het menu niet uit m"n hoofd en heb gezocht op menu structuur van de Apple TV om evt. "blind"" te doen.
Iemand die mij misschien de toetsen combinatie kan geven?
Andere tips zijn ook welkom natuurlijk!
Ik heb een Philips LCD TV, 32pf9956 met volgende inputs copy & paste van de handleiding::
EXT1 verwerkt CVBS en RGB, EXT2 CVBS, RGB en Y/C, EXT3 CVBS, HDMI verwerkt VGA (640x480
via een DVI of HDMI connector) en 480p, 576p, 480i en 576i. Sluit randapparatuur met een RGB uitgang bij
voorkeur aan op EXT1 of EXT2 daar RGB een betere beeldkwaliteit geeft.
HDMI valt af in deze (heb ook geen kabel om te testen), Ik heb een scart - component kabel gekocht en aangesloten op EXT2.
Wat heb ik geprobeerd?
-Apple TV komt online, wired netwerk aangesloten, pingable
-Reset via remote control menu + -
-Cycle through video modes. menu + + Nadat ik dit doe blijft status light orange, druk ik ok (play/pause) veranderd status in ok maar geen beeld
-Vorige stap op alle drie de input geprobeerd, just to be sure.
-Apple support gebeld, support is er alleen tuseen ma-vr.
Wat ik nog graag zou proberen, is vanuit de apple tv "forcen" naar component. Helaas ken ik het menu niet uit m"n hoofd en heb gezocht op menu structuur van de Apple TV om evt. "blind"" te doen.
Iemand die mij misschien de toetsen combinatie kan geven?
Andere tips zijn ook welkom natuurlijk!
-