Toon posts:

Audioscrobbler (Last.fm) installeren in iTunes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik probeer de Audioscrobbler van Last.fm te downloaden en installeren voor iTunes. Wanneer ik echter de setup heb gedraaid van de plugin, en hij aangeeft dat het programmaatje succesvol geïnstalleerd is, zie ik niks wanneer ik iTunes weer opstart.

Geen vraag naar mijn Last.fm-gegevens... Geen melding dat er nieuwe plugin gevonden is... Helemaal niks. Scrobblen doet die uiteraard ook niet nu de software niet weet wat mijn gegevens zijn. Ook in het Voorkeurenmenu van iTunes vind ik geen opties voor het instellen van de plugin (überhaupt niks over plugins).

Hopelijk kan iemand me helpen!

Michiel.

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:53
de last.fm plugin voor iTunes kan je bereiken 'View >> Visulizer >> Last.fm scrobbler of iets dergelijks'
maar daar kun je niets instellen dat moet je met het aparte programma doen dat je na de instalatie erbij krijgt. zit waarschijnlijk al in je taakbalk als klein rood icoontje, dubbel klik er maar eens op :)

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:34
Ik dacht dat iScrobbler niet meer werkte vanaf iTunes 7.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:57

BCC

Ik gebruik hier coversutra voor, dat werkt bij mij prima.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.