Nieuwe moderatieoptie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierslag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Ik zat net te denken of het geen idee is om ook een moderatie te kunnen terugtrekken. Soms klik je wel eens, maar zodra je geklikt hebt zie je dat je ergens overheen hebt gelezen of iets dergelijks. Hierdoor ben je aan het twijfelen gekomen over de status

Dan zijn er twee opties:
  1. Je twijfel slaat door en je past je moderatie aan (of je twijfel vervalt en je laat je moderatie staan)
  2. Je weet het echt niet en mod maar gewoon mee met de grootste groep
De tweede optie is duidelijk een papegaaimod. Indien je de mogelijkheid krijgt die moderatie terug te trekken beinvloed je die post dus niet. Net ook weer te snel geklikt, meestal kies ik voor 1, maar op 200+ moderaties zal ik vast ook wel eens voor 2 hebben gekozen.

En zodra je de optie niet al te duidelijk in beeld brengt, wordt er nog geeneens misbruik van gemaakt.

Wel moet je ook denken aan een maximum van 5 minuten waarin je kan terugtrekken, zodat mensen hun mismods niet kunnen terugtrekken zodra die op een score vaster zijn gezet (bijvoorbeeld een fanboy kan zijn +2 niet meer terugtrekken zodra er 5* een nul is gegeven, omdat er 15 minuten zijn verstreken).

Geen idee of het helpt, maar het schoot me net te binnen en het voorstellen doet sowieso geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
ik ben daar neit echt voorstander van. Ik klik ook wel eens iets te snel, bedenk me nog een keer, maar ben gelukkig verplicht voor datgene te kiezen dat imho het beste is. Wanneer ik er echt niet uitkom doet TMF wonderen :p

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Lijkt me een hoop onnodig werkt, wat simpelweg te voorkomen is door goed te klikken... Het hele idee van moderatie is tenslotte dat je eerst goed leest en dan pas een moderatie uitdeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je kan je moderatie ten alle tijden alsnog veranderen, dus in geval van gegronde twijfel ff wat safer wegzetten of desnoods zelfs gewoon afwachten wat anderen doen.

De gang naar TMF is ook open, we staan altijd met open armen (niet om 03:00 maar het idee :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:19
Als je niet weet welke score een reactie moet hebben moet je hem gewoon niet modereren in de eerste plaats. Er is altijd een score die wel bij de reactie past, ook als je twijfelt is er uiteindelijk wel iets wat aardig past. Niet alles hoeft perfect ;) en anders kan je inderdaad altijd naar TMF.

Soms zelfs om 3 uur. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
Soms zelfs om 3 uur. :$
offtopic:
nee, das te vroeg, ben ik iig nog niet thuis :p

When you only live once, try not to die?

Pagina: 1