[PC] deluxe edition 2142 - 2008

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Topicstarter
Even een waarschuwing voor mede-kopers, de eerlijke game bezitters.

Ik kocht nadat mijn standaard BF 2142 dvd de geest gaf, toch nog vanwege de gave game die bij mij probleemloos liep een deluxe version, BF 2142 deluxe edition.
Op de EA site is die inmiddels niet meer te vinden.

Deze deluxe versie bevat patch 1.40 EN de extension pack Northern Strike.
Northern Strike (Let op: niet de losse maar op deze deluxe edition!) echter werkt bij niemand en EA gaf ook nog niemand antwoord op vragen, anders dan standaard non-antwoorden met standaard onzin zo van check of je dvd speler wel goed is en installeer elders, heb je voldoende geheugen, staat alles verder uit kwa antivirus en adware scanners en dergelijke sh#t.

Wat ik ook slecht vind van EA is dat je niet van een eigen DVD copy kan spelen.
Ook mounten van een gemaakt image met 3 paketten is me niet gelukt, kortom je moet je originele dvd gebruiken, ook bij deze deluxe roest edition.

Mocht het iemand gelukt zijn wel 'no-cd' te spelen verneem ik dat graag en met welke pakket aan software dat gelukt is.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:30

heuveltje

KoelkastFilosoof

notsonewbie schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:44:
Even een waarschuwing voor mede-kopers, de eerlijke game bezitters.

Mocht het iemand gelukt zijn wel 'no-cd' te spelen verneem ik dat graag en met welke pakket aan software dat gelukt is.
Ongeacht de goede bedoelingen zou ik dat toch maar weg halen, valt onder warez req :)
Ondanks dat niemand graag met dvd's rommelt :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nee, helpen met warez doen we niet hier, ook niet als het spel anders niet te spelen valt. Als we het wel zouden doen zou dit trouwens ook nog dicht gaan: Het verkeerde subforum en te weinig eigen inzet.

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 09-02-2008 14:58 ]

Dit topic is gesloten.