http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Update:notsonewbie schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:14:
Waarschuwing: koop (nog?) geen battlefield 2142 DELUXE EDITION !
Is ie onderweg? kan je nog weigeren of binnen 8 dagen retour doen.
Bij EA (electronic arts) games nederland (op schiphol zitten ze) snappen ze het niet, na meer dan een week geleden ze te hebben gemailt nu pas antwoord gehad.
"Geachte heer,
Bedankt voor uw e-mail.
Zou u ons duidelijk en letterlijk uw fout melding in verband met 2142 NS kunnen vertellen? Meld ook aan wanneer treft u zo een melding aan? ( tijdens het installatie process of als u het spel wilt activeren, etc)
Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet, "
De originele kennelijk erg moeilijke email aan hen is:
"Ik kocht battlefield 2142 , de deluxe versie.
Deze deluxe versie bevat naast standaard patch 1.40, ook boosterpack northern strike.
Allees LIJKT goed te installeren, geen errors, echter zelfs na diverse malen activeren op de juiste wijze (zie bijlage) bijlage was een html file, de content er van) kan ik de mappen wel zien online, maar na proberen daar mee te doen krijg ik de melding:
northern strike niet geinstalleerd of niet geactiveert, koop deze via EA link of op dvd in de winkel."
Mijn AE naam is naam en daar staat de game wel degelijk in de lijst van op die naam/email geactiveerde spellen.
Ik zag op fora dat zeker 98% van de andere kopers dit ook heeft ondervonden. Online is er dan ook bijna geen NS map te vinden, en dat zijn dan neem ik aan mensen die NS al hadden, los gekocht naast BF 2142.
Verder bevreemd het mij dat ik niet vanaf een copy gemaakt op dvd+r of via een ISO aan bijv. daemontools de game kan/mag spelen, want ik koop immers content op een jullie toegeleverd medium. Als ik de EU wetgeving rond data-zekerheid en backups goed snap (copy voor gebruik) moet dit gewoon kunnen en mogen !!
---------------------------------------------------------------------
Op het gedeelte dat je volgens EA altijd met de originele dvd moet spelen, niet vanaf een copy en dus risico's neemt anders dan met de software/pc op zich, gaat men niet in.
Al een week heb ik google alerts ingesteld op deze kwestie.
Dit is regel en helaas geen uitzondering.
De DELUXE versie van BF 2142 werkt bij bijna niemand, althans kwa de NS uitbreiding die daarbij hoort en waarvoor je dus meer dokt dan voor BF2142 als je deze alleen koopt.
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Waarom denk je dat je andere topic geloten werd? Juist. Ga maar ergens anders ranten.
Nu heb je mij pissig gemaakt, en gaat deze ook dicht
Nu heb je mij pissig gemaakt, en gaat deze ook dicht
Dit topic is gesloten.
![]()