• Bolukan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-10 18:32
Ik werk met Vista NL.

De directory "Users" wordt in de verkenner en office producten getoond als "Gebruikers". Grappig is wel dat de verkenner in de taakbalk (onderin) C:\Users\etc zegt en op het beeldscherm C:\Gebruikers\etc. Ik wil dat Vista altijd "Users" in plaats van "Gebruikers" toont. Kan dat, en zo ja hoe?

NB: In het register kun je de locatie wijzigen, maar dat zoek ik dus niet. Het zelfde geldt voor Documenten vs Documents. In het register vind ik HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\12.0\Common\General\MyDocuments="Mijn documenten". Nu toont Vista "Documenten" en niet "Mijn documenten", dus denk ik dat een relatie met het register er niet is.

Verwijderd

Is bij mij ook het geval met een EN Vista Ultimate met NL mui. Dacht altijd dat dat aan combinatie EN Vista en NL mui lag.

• Bolukan
Zou ik met een LIP (Language Interface Pack) mijn probleem kunnen oplossen? Ik heb zitten zoeken, maar heb voor Vista nog geen download kunnen vinden.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-10 22:31

CoolGamer

What is it? Dragons?

Ik denk dat geregeld wordt door het desktop.ini bestand wat in die map staat. Misschien dat bestand verwijderen of aanpassen helpt.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Bolukan
In mijn (bij de gebruiker) desktop.ini staat
code:
1
2
3
4
5
[.ShellClassInfo]
LocalizedResourceName=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-21769
IconResource=%SystemRoot%\system32\imageres.dll,-183
[LocalizedFileNames]
Windows Explorer.lnk=@%SystemRoot%\system32\shell32.dll,-22067

Kan ik hier iets aan veranderen, bijvoorbeeld dat laatste nummer om engels te kiezen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Gok - maar zet voor de eerste LocalizedResourceName eens een puntkomma? :)

• Bolukan
Dat is het!! Ga nu wel googlen wat je er verder mee kunt. Ik heb in C:\Users dit bestand aangepast en nu zijn het weer Users en niet Gebruikers.
Pagina: 1