Hoi allemaal,
Ik heb een Acer Aspire 3500 al ongeveer 1.5 - 2 jaar.
Gisteren stond deze op te laden in Standby en viel de stroom uit.
Dat kwam niet door de laptop zelf maar door de aardlek (wasmachine gezeik, je weet wel)
Daarna heeft mijn laptop echt compleet niks meer gedaan.
Als ik de aanknop lang inhoud knipperen de lampjes bij de netwerkverbindingen 1x maar gebeurd er niks.
Ik heb de laptop al uitelkaaar gehaald maar zie in eerste instantie geen fouten.
Nieuwe koelpasta zit ook al tussen de processor en de heatsink, maar dat maakt natuurlijk niet uit.
Wie weet waar het aan kan liggen?
De ventilator gaat nieteens draaien als je de aanknop inhoud, alleen de netwerklampjes gaan nog geen seconde aan en dan weer uit...;
Alvast bedankt,
Groetjes,
Rick
Ik heb een Acer Aspire 3500 al ongeveer 1.5 - 2 jaar.
Gisteren stond deze op te laden in Standby en viel de stroom uit.
Dat kwam niet door de laptop zelf maar door de aardlek (wasmachine gezeik, je weet wel)
Daarna heeft mijn laptop echt compleet niks meer gedaan.
Als ik de aanknop lang inhoud knipperen de lampjes bij de netwerkverbindingen 1x maar gebeurd er niks.
Ik heb de laptop al uitelkaaar gehaald maar zie in eerste instantie geen fouten.
Nieuwe koelpasta zit ook al tussen de processor en de heatsink, maar dat maakt natuurlijk niet uit.
Wie weet waar het aan kan liggen?
De ventilator gaat nieteens draaien als je de aanknop inhoud, alleen de netwerklampjes gaan nog geen seconde aan en dan weer uit...;
Alvast bedankt,
Groetjes,
Rick