Ik heb hoogstwaarschijnlijk een zeer complex probleem.. en het gaat niet over rozen kan ik je zeggen, het is BIZAR 
Ik heb een pc die uitvalt (een reset geeft) als je of internet gebruikt, of aan het downloaden bent!
Ik had voorheen een AMD computer, socket A, 3.2 Ghz met 1GB ram geheugen. Dit WS had al het uitvalprobleem. Ik dacht dat het evt, lag aan mijn moederbord of aan mijn voeding. Het was al een oudere pc dus wou ik er niet al te veel geld in steken, dus deze pc heb ik weggedaan.
Ik heb een compleet nieuwe pc gebouwd, en het was voor mij niet eens meer een optie dat deze pc ook zou gaan uitvallen, het is immers een gloednieuwe pc!
De specs van deze PC zijn;
• Asus Moederbord P5K
• Intel Core 2 Duo E6850 3.00 GHz, 1333 MHz, 4 MB , Boxed
• Zalman ZM500-HP 500 Watt, 20- En 24-pins
• KingstonValueRam PC 6400, 2x 1024MB NON ECC
• XFXVGA GeForce 8800GTS, 640MB
Tot mijn grootste verbazing, (en nachtmerrie) EXACT hetzelfde probleem!!! Een gloednieuwe pc, ik heb nieuwe stopcontacten gebruikt, zelfs met een verlengkabel naar een ander stopcontact wat eveneens ook geaard is.
Uit wanhoop dacht ik de storingsfactor te hebben gevonden, het NETWERK, misschien is er een overvoltage op het KPN netwerk?! De pc valt immers alleen uit wanneer de netwerkstekker erin zit, en als ik aan het downloaden ben!! Dus wat heb ik gedaan.. ik heb mijn verbinding draadloos gemaakt, nu MOET het probleem wel opgelost zijn.. anders rust er een vloek ofzo op mijn huis!
Je kan het jezelf wel bedenken, het probleem was met al deze handelingen, NIET OPGELOST, vervolgens heb ik een UPS aangeschaft………. Wederom GEEN verbetering, mijn PC valt nog steeds uit!!!!
WEET IEMAND een oplossing??, moet ik soms verhuizen???