Toon posts:

Goede aanbieding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een betaalbaar laptoptje, budget maximaal 400 euro.

En ik zat wat op marktplaats te zoeken toen ik opeens deze aanbieding tegen kwam:
Afbeeldingslocatie: http://www.qbcomputers.nl/kk_11.jpg
Linkje naar de winkel: http://www.bbcomputers.nl/
Opzich lijkt het mij wel wat, maar over deze shop valt niks te vinden..

Dus daarom voor jullie de vragen:

Is deze laptop zijn geld waard?

En heeft 1 van jullie ervaring met deze shop en zijn garantie afhandelingen bijvoorbeeld?

In iedergeval bedankt voor het lezen! _/-\o_

Verwijderd

Staat het bedrijf niet in de ShopSurvey?

Verwijderd

het is een tweedehands laptop dus reken maar op een nieuwe accu en wat beschadigingen.

Voor 399 koop je tegenwoordig al een nieuwe laptop in de aanbieding bij dell, of laatst bij mediamarkt (dit weekend?) dus nee. niet doen!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:03:
het is een tweedehands laptop dus reken maar op een nieuwe accu en wat beschadigingen.

Voor 399 koop je tegenwoordig al een nieuwe laptop in de aanbieding bij dell, of laatst bij mediamarkt (dit weekend?) dus nee. niet doen!
Waar zie jij staan dat het 2e hands is? Grote kans dat dit overstock is (als ze er 100 hebben). Dan zal de accukwaliteit wel iets minder zijn geworden, maar verder zal het dan een prima notebook zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:01:
Staat het bedrijf niet in de ShopSurvey?
Nee, wel een benbcomputers.nl maar die komt ook niet uit woerden, waar dit bedrijf wel vandaan schijnt te komen.

Verwijderd

Het komt op mij nogal amateuristisch over. De vraag is of je überhaupt met zo'n toko in zee wilt gaan.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:11
Terw_Dan schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:07:
[...]

Waar zie jij staan dat het 2e hands is? Grote kans dat dit overstock is (als ze er 100 hebben). Dan zal de accukwaliteit wel iets minder zijn geworden, maar verder zal het dan een prima notebook zijn.
Er staat toch duidelijk op hun site dat alles 2e hands is?
B&B Computers is een bedrijf dat gebruikte computerapparatuur verkoopt onder volledige garantie van 12 maanden aan bedrijven scholen en particulieren.

Al onze artikelen ondergaan een uitgebreide test, waarna deze worden gerefurbished en weer geschikt zijn voor een tweede leven.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, laatmaar dan, kan ik beter gewoon 2e hands kopen dus..

Dank voor deze tips/opmerkingen heren! Lekker snel ook _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 13:21 ]

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025

JEV

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:21:

Nou met 12 maanden garantie en niet zoveel geld. ALs je echt een laptop wilt hebben met deze specs is het geen slechte aanbieding.

Maar dan lees je dit hier dan rijzen je de haren te bergen.

[ Voor 13% gewijzigd door JEV op 09-02-2008 15:25 ]

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:05
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:21:

Kijk eens bij DELL, lag laatst hier nog een foldertje rondslingeren van laptops van 400 euro ofzo :)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03:47
JEV schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 15:22:
[...]

Nou met 12 maanden garantie en niet zoveel geld. ALs je echt een laptop wilt hebben met deze specs is het geen slechte aanbieding.
Ik zou toch kijken naar nieuw.. Denk dat dit een opkoop is geweest van een bedrijf.

A Soldiers manual and a pair of boots.

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025

JEV

To_Tall schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 15:25:
[...]

Ik zou toch kijken naar nieuw.. Denk dat dit een opkoop is geweest van een bedrijf.
Niet denken maar zeker weten.
Lees de website maar goed.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb weleens een 2e hands laptop bij dat bedrijf gekocht. Daarbij excpliciet aangegeven dat de factuur op naam moest van degene waar ik dat voor regelde, zodat hij de laptop van de belasting af kon trekken. De factuur bleek bij afleveren echter op mijn naam te staan. Ik heb ze toen vriendelijk verzocht om deze simpele administratieve fout te herstellen. Aan dit verzoek konden ze - ook na herhaaldelijk aandringen - niet voldoen, ondanks dat het hun eigen fout was. Daar komt bij dat het verzenden ook allemaal niet zo soepel verliep als zou moeten. Dit was eens maar nooit weer. Hun niveau van service is in overeenstemming met de eerste indruk die je van ze krijgt als je hun site bekijkt. Ondermaats.

Echt goedkoop zijn ze trouwens ook niet met hun 15" TFT's voor 100 euro :') Bovendien heb je bij de Mediamarkt tegenwoordig een HP e2160 / 2GB / 320 GB voor 399 euro, niet echt nuttig om dan bij zo'n toko een zogenaamde discount PC aan te schaffen.

[ Voor 20% gewijzigd door smvs op 09-02-2008 22:38 ]

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:57
399 is wel duur voor zo'n laptop. Ik heb voor iets soortgelijks (ThinkPad T40) €375 betaald, maar dat had ik er voor over, omdat het een IBM was.

Let trouwens wel op de accu bij 2ehands laptops!
Pagina: 1